قابل توجه مسئولین محترم دفاتر طراحی و طراحان سازمان استان

قابل توجه مسئولین محترم دفاتر طراحی و طراحان سازمان استان

قابل توجه مسئولین محترم دفاتر طراحی و طراحان سازمان استان


پیرو اطلاعیه قبلی به آگاهی کلیه مسئولین دفاتر سازمان استان می‌رساند کلیه پرونده‌های تشکیل شده در سازمان از سنوات قبل تاکنون مورد بررسی قرار گرفته و بازدید از محل دفاتر با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان انجام خواهد گرفت. شایان ذکر است ارائه خدمات مهندسی در بخش طراحی فقط توسط اشخاصی که عضو دفتر طراحی دارای مجوز فعالیت معتبر از اداره کل راه و شهرسازی استان هستند صورت خواهد پذیرفت و همچنین طبق بند ۵-۵-۵ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان انجام کلیه اموری که نیاز به مراجعه به سازمان استان را دارد تنها از طریق مسئول دفتر طراحی ساختمان مربوطه پذیرفته خواهد شد.

طبق بند ۵-۳-۶ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان "شرکای دفتر مهندسی طراحی مجاز به فعالیت حرفه‌‌ای، خارج از حوزه مهندسی خود نیستند مگر به موجب موارد ذکر شده در مبحث دوم مقررات ملی ساختمان"

باتوجه به موارد ذکر شده و عدم تغییرات اعضاء دفتر حداقل به مدت یک‌سال در مجوز صادره، توصیه می‌شود که مسئولین دفاتر نسبت به تکمیل اعضاء و ترکیب شرکا دفتر اهتمام بیشتری داشته باشند.

همکاران محترم می‌توانند با توجه به شرایط موجود در راستای کاهش مراجعات حضوری به سازمان، جهت پیگیری مجوز فعالیت دفتر مهندسی طراحی ساختمان و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شماره تلفن سازمان استان (۰۶۶۳۳۳۰۲۳۱۷) داخلی ۱۲۱ با مهندس فاتحی در ساعات اداری تماس برقرار نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان یک انجمن در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات