جلسه مشترک نماینده منتخب شهردار ، فرماندار و اعضای شورا

جلسه مشترک نماینده منتخب شهردار ، فرماندار و اعضای شورا

به گزارش روابط عمومی شورای شهر بهبهان جلسه تعامل و همفکری نماینده ، فرماندار و اعضای شورا وشهردار بمناسبت روز شورا برگزار گردید

غلامحسین اولادی نائب رییس شورای شهر بهبهان در خصوص هدف از برگزاری این جلسه گفت:

هدف از تشکیل این جلسه تعامل و همفکری جهت حل مشکلات و مسائل شهری و بررسی راهکارهای مناسب جهت توسعه و پیشرفت شهر بهبهان می باشد.

اولادی افزود : در این جلسه مسائل مختلفی همجون بحث احداث شهرک خودرو ، بازارچه ماهی فروشان،بازارچه فروش احشام ، اصلاح هندسی میدان ها و خیابان های سطح شهر ، آسفالت و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت : بهبهان با دارا بودن ۱۳۰۰ هکتار بافت فرسوده نیازمند توجه بیشتر به بحث بازآفرینی شهری است که نگاه دولت در خصوص ستاد بازآفرینی شهری میتواند کمک شایانی به توسعه و تغییر چهره شهر نماید ، بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهرها است که منجر به ارتقای شاخص های زیست پذیری و کیفیت زندگی شهروندان          می شود و نباید از این ظرفیت غافل شد.

یکی از مباحثی که امسال بصورت ویژه در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته و نماینده و فرماندار محترم نیز به آن توجه ویژه دارند استفاده از ظرفیت ستاد بازآفرینی برای احیا و رسیدگی بافت فرسوده است.

اولادی در پایان اظهار امید واری کرد در سایه تعامل و همدلی و هم افزایی مسئولین شهری بویژه در راس آن نماینده و فرماندار شهرستان در کنار اعضای محترم شورا و شهرداری شاهد توسعه همه جانبه شهر بهبهان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بهبهان

    منبع خبر

    شورای شهر بهبهان

    شورای شهر بهبهان یک شورای شهر در شهر بهبهان می باشد

      نظرات