نصب چراغهای پایه مسجدی شیعه توسط شهرداری مهران در بلوار های اصلی شهر

نصب چراغهای پایه مسجدی شیعه توسط شهرداری مهران در بلوار های اصلی شهر


شهردار مهران از نصب چراغ های پایه مسجدی شیعه در راستای تامین نور مناسب و جلوه بصری بلوار‌های این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مهران نصیری پور شهردار مهران اظهار داشت : این پایه چراغها با عنوان پایه مسجدی شیعه علاوه بر ایجاد روشنایی در بالای پایه دارای حباب گل لاله و در چهار طرف پایه هشت بار کلمه الله اکبر و در وسط هر پایه چهار بار نام مقدس الله و در هر سمت این پایه ها دوازده بار و در مجموع بر روی هر پایه ۴۸ بار نام مبارک مولایمان حضرت علی (ع) طراحی و حک شده است.

وی افزود: این پایه ها سه متری بوده و تا کنون در رفوژ میانی بلوار امام خمینی (ره)، بلوار‌ کربلای یک تا پل زائر و دو طرف ورودی سمت ایلام مجموعا ۸۶ پایه نصب شده که مجموعا چهار هزار و ۱۲۸ نام مبارک مولایمان حضرت علی (ع) ۶۸۸ مرتبه کلمه الله اکبر و ۳۴۴ مرتبه نام مقدس الله بر روی این پایه ها طراحی شده است.

شهردار مهران با بیان اینکه نصب پایه چراغها در بلوار‌ های این شهر ادامه دارد گفت: در آینده نصب چنین پایه چراغها در بلوار امام زاده سید حسن (ع) و بلوار پاسداران در دستورکار قرار دارد که در این پایه چراغها علاوه بر استفاده از نام جلاله الله از اسامی ائمه اطهار علیهم السلام نیز استفاده خواهد شد.

گفتنی است،مسیرهای ورودی شهر نشانگر هویت و شخصیت یک شهر بوده و به عنوان ویترین شهر قلمداد می‌شوند که می‌تواند  تصويري روشن در ذهن شهروندان و مسافران عبوري به وجود آورد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مهران

    منبع خبر

    شهرداری مهران

    شهرداری مهران

    شهرداری مهران یک شهرداری در شهر مهران می باشد

      نظرات