اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی وتبیین برنامه های سال 1399

اولین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی وتبیین برنامه های سال 1399

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهر سازی استان زنجان : اولین جلسه تبین برنامه های سال 1399 شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص شهرستان های ماه نشان و ایجرود به ریاست مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان و با حضوردکتر خاتمی نماینده مردم ماهنشان وایجرود  درمجلس شورای اسلامی فرمانداران این دو شهرستان و دیگر اعضای این شورا  دراداره کل راه و شهر سازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه بیات منش مدیرکل و رییس شورای هماهنگی استان با عرض خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان  به ارائه گزارش از اقدامات سال 98 از بهسازی 199 کیلومتر راه اصلی زنجان _ تکاب ، احداث باند دوم محور زنجان بیجارقطعات 2و3 وخبر از افتتاح قطعه 2 زنجان بیجارو5کیلومتر از قطعه 3 را در روزهای پیشرو و چشم انداز سال 99وزارت راه و شهر سازی برای استان زنجان را به نماینده مردم ماه نشان وایجرود در مجلس شورای اسلامی  داد.

خدایی مدیرکل راه آهن شمالغرب  دیگر اعضای این شورا در ارائه گزارش از  ادامه دوخطه کردن خط راه آهن زنجان قزوین برای اعضای جلسه  اشاره کرد.این پروژه با 85درصد پیشرفت فیزیکی در حال حاضر فعال می باشد .وی گفت تا به امروز 650ملیارد برای اجرای این پروزه اعتبار هزینه شده است که 350میلیار آن تامین ومابقی از مطالبات پیمانکار میباشد که درخواست پی گیری برای تخصیص اعتبار نمود.مدیرکل راه آهن شمالغرب از شروع طرح احداث راه آهن همدان- سنندج- بستان آباد خبرداد که چند قطعه ازاین پروژه در محور بیجاراستان زنجان واقع شده است.

در ادامه علی اکبری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان  وعضو شورا با اعلام فرسودگی ماشین آلات و امکانات راهداری ونیاز به نوسازی آن وافزایش اعتبارات فصل حمل ونقل از اعتبارات استانی را خواستار شد.

در پایان دکتر خاتمی نماینده مردم ماه نشان وایجرود در مجلس شورای اسلامی با جمع بندی مطالب ارائه شده گفت : هم افزایی بین دستگاه ها ی شورای هماهنگی به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان ستودنی است. خاتمی ضمن تشکر ازاعضای شورا ی هماهنگی  استان بابت پیشرفت خوب پروژه ها در استان قول مساعد برای پی گیری افزایش اعتبارات ملی و فصل حمل ونقل از اعتبارات استانی واعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات