اولین دوره آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان بصورت مجازی برگزار شد

اولین دوره آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان بصورت مجازی برگزار شد

مدیر فنی و اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از برگزاری اولین دوره مجازی در کمیته اموزش و ترویج سازمان  خبر داد.

مهندس نادر گودرزی با اشاره به شرایط موجود جامعه و گسترش شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری های لازم اظهار داشت: سازمان با اتخاذ تدابیر لازم از جمله انجام امورات بصورت غیرحضوری و پاسخگوی ارباب رجوع و اعضای محترم از طریق راه های ارتباطی اعلام شده، ضد عفونی روزانه ساختمان سازمان و رعایت فاصله اجتماعی و ...  سعی در انجام توصیه ها و پروتکل های بهداشتی در این رابطه نموده است.

وی در رابطه با تصمیم سازمان در رابطه با حوزه آموزش اعضا و لزوم برگزاری کلاس های ارتقا پایه  نیز اعلام داشت: سازمان با همکاری مجری های برگزاری دوره های آموزشی اقدام به برگزاری کلاس ها و دوره ها بصورت مجازی نموده است که در این راستا طی اطلاع رسانی های انجام شده و ثبت نام الکترونیکی اقدام به برگزاری  دوره مبانی سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE به مدت ۸ ساعت نمود.

مهندس گودرزی افزود: مجری آموزشی دانشگاه کردستان با استفاده از زیر ساخت های آموزش الکترونیک  و در سامانه مجازی LMS این دوره را با نظارت کمیته آموزش و اداره کل راه و شهرسازی استان، برگزار نمود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان یک انجمن در شهر سنندج می باشد

      نظرات