تقدیر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای از مجموعه علوم پزشکی هرمزگان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی از زحمات وی و کادر درمان استان هرمزگان در دوران پسا کرونا تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، دکتر هوشنگ ملایی در این نشست گفت: بیماری کووید-19 در کشور ما به خوبی مدیریت شد و آمارهای منتشره نشان می‌دهد که سیاست‌های مدیریتی به درستی اتخاذ و اجرا شده است.

وی عنوان کرد: مقایسه ایران با دیگر کشورهای جهان که مدعی دارا بودن سیستم بهداشتی قوی بودند نشان دهنده تلاش و از خود گذشتگی کادر درمان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان ابراز داشت: ویروس کرونا در استان هرمزگاان به خوبی مدیریت شده است به نحوی که استان هرمزگان از نظر تعداد مرگ ناشی از بیماری کووید-19 جزو سه استان آخر کشور قرار دارد.

ملایی ضمن تسلیت به خانواده بهداشت و درمان استان هرمزگان بابت شهادت مدافعان سلامت، تصریح کرد: بیماری کرونا باعث رقم زدن صحنه‌های بی نظیری شد که در هیچ کجای دنیا قابل مشاهده نیست. ایثار و فداکاری کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا و همدلی مردم باعث شد که آسیب جدی ناشی از این ویروس به مردم وارد نشود و در کشور با کمبود مواد بهداشتی روبرو نشویم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، دکتر هوشنگ ملایی در پایان این دیدار به نمایندگی از شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان لوح یادبودی را برای پاسداشت تمام زحمات مجموعه علوم پزشکی و کادر درمان تقدیم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات