پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

پیام تبریک مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمانشاه طی پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس "علی اسدی" مدیرعامل این شرکت و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان کرمانشاه طی پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«باسمه تعالی»

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بزرگ جانباز دشت نینوا حضرت اباالفضل العباس (ع) و سیّدالسّاجدین حضرت زین‌العابدین (ع) است.

این روزها مزین به نام پاسدار و جانباز است و جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی در ایران با تأسّی به شجاعت، مردانگی، استواری، ایمان و فضایل اخلاقی امام حسین (ع) ، در راه حفظ آرمان‏‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و نیز حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، صحنه‌هایی فراموش نشدنی و حماسه‏‌هایی با شکوه آفریدند و خود، سرمشق جوانان مؤمن و آزادی‏‌خواه جهان شدند.

ما آسایش و آرامش امروز خود را مدیون جانفشانی جانبازان، پاسداران، فرماندهان و سربازان جبهه مقاومت و مدافعان حرم به‌خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دانیم که در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

اینجانب فرارسیدن این اعیاد بزرگ و فرخنده را به ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، پاسداران قهرمان و جانبازان سرافراز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همکاران خود در شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق غرب کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق همگان را در پیمودن و تداوم راه شهدای والامقام در ظلّ توجّهات خاصّه حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) مسئلت می‌نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات