گذر از پیک تابستان 99 همراهی بانوان را در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق می طلبد


مهندس کیوان فرح زاد مديرعامل شركت توزیع نیروی برق غرب مازندران درنشست بزرگداشت ولادت فاطمه زهرا (س) و روز زن در جمع بانوان همكار با اشاره به ضرورت مشاركت زنان درسطوح مختلف سازمان اظهارداشت: استفاده حداكثري ازپتانسيل بانوان به عنوان قشري با درايت، دقيق و با تعهد مضاعف مي تواند سرعت رشد و توسعه شرکت را به دنبال داشته باشد .

مهندس فرح زاد با دعوت از بانوان شركت براي حضورپررنگ در عرصه مدیریت فرهنگ سازی مصرف برق اظهار داشت: نقش بانوان در این حوزه بسیار موثر و پررنگ است و گذر از پیک تابستان 99 نیز همت ، تلاش و همراهی شما را می طلبد.

مديرعامل شرکت دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت نقش ورزش درارتقاي روحيه و توانمندي زنان گفت: شناخت عوامل ارتقاي جسم و روح شروط اساسي و مهم داشتن انسان سالم در جامعه و محيط كار است و در اين ميان ورزش يكي ازجمله اركاني است كه اگر در برنامه هاي روزانه قرارگيرد به ارتقاي جسمي و روحي بانوان كمك مي كند و شرکت در راستای اجرای برنامه های ورزشی حمایت های لازم را خواهد داشت.

مهندس طاهره دلفان مشاور امور بانوان شرکت نیز در سخنانی اظهار داشت: باتوجه به نقش الگوئي و هدايتگري بانوان در خانواده، زنان مي توانند با مديريت صحيح، در اصلاح الگوي مصرف و امور اقتصادي جامعه و خانواده نقش آفريني نمايند .

وی افزود: وظیفه همسر بودن و مادر بودن وظیفه خطیری است که بسیاری از بانوان ما در کنار تمامی مسئولیتهای اجتماعی خود در اجراء این وظیفه نیز موفق و سربلند هستند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات