"بیانیه مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی ...

"بیانیه مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی ...

در چهلمین روز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شوری مضاعف اعلام انزجار همه جانبه خویش را از استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل اعلام نماییم ودر راهپیمایی پرصلابت ودشمن شکن 22بهمن حضوریابیم .

" بیانیه مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی"

پیروزی انقلاب رهین همه ملت است

حضرت امام خمینی ( ره)

انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستكبران بود،

هنگامه طلوع خورشید تابناک اسلام و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که نشاَت گرفته از نهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است سرآغاز فصل نوینی در تاریخ معاصر جهان گشود ، انقلابی که در مسیر الهی وبا رهبری ولایت فقیه آغاز گردید و در ابتدای قرن حاضر چشم انداز روشن و امید بخشی را در برابر دیدگان مایوس و حسرت زده بشریت باز کرد ، طلیعه فجر صادقی که الهام بخش حرکت های حق طلبانه و خیزش های عظیم بیداری اسلامی گردیده است .

22 بهمن یوم الله وحدت‌آفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ملت آزاد و سرافراز ایران است و اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است؛ ماییم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درایت و صلابت شان می بالیم؛ ماییم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القرای اسلام دوخته‌اند؛ ماییم و دسیسه های سردمداران کفر و الحاد؛ ماییم و نسلی نخبه که آماج فتنه‌هاست؛ ماییم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌های متعدد. اما ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادارو متعهد؛ نه بیم شکست داریم، نه خوف پیروزی دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها.

و امروز طرح آمریکا موسوم به معامله قرن  که طرحی احمقانه، خبیثانه و شکست‌خورده  است  با ایستادگی و جهاد شجاعانه ملت و گروههای فلسطینی و حمایت جهان اسلام به فضل الهی  به شکست می انجامد.

اكنون وقت آن است كه در عزمی دوباره با وحدت کلمه و وفاق ملی با حضوری یکپارچه و گسترده با آرمان های امام راحل ، شهدای گرانقدر و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت كنیم ودر چهلمین روز شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شوری مضاعف اعلام انزجار همه جانبه خویش را از استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل اعلام نماییم ودر راهپیمایی پرصلابت ودشمن شکن 22بهمن حضوریابیم .  به امید آنکه  این نهضت عظیم که به فرموده مقام معظم رهبری"مد ظله العا لی " :

22 بهمن ماه ، معنای حقیقی ولایت علی بن ابیطالب ( ع) است .

به فضل الهی سرآغاز انقلاب عظیم جهان اسلام به پرچمداری حضرت بقیه اله الاعظم ارواحنا فداه باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات