دکتر علیرضا رضوی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی معارفه شد

دکتر علیرضا رضوی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی معارفه شد



در ششمین روز از دهه مبارک فجر  و با حضور مهندس تقی زاده خامسی معاون امور آب وآبفای وزارت نیرو، دکتر رحمانی  معاون هماهنگی امورعمرانی  استاندار آدربایجان غربی و مهندس خشایی معاون مدیر عامل آب و فاضلاب کل کشور دکتر علیرضا رضوی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی معارفه شد.

در ابتدای این مراسم که در سالن اجتماعات اداره برق ارومیه برگزار شد دکتر رحمانی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی طی سخنانی از عملکرد شرکت های آب و فاضلاب استان و شرکت آب منطقه ای استان تقدیر کرد و برای مدیران عامل جدید آرزوی موفقیت کرد.

سپس مهندس تقی زاده خامسی معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو نیز طی سخنانی به بیان عملکرد و دست آورهای  ارزشمند و مهم دولت تدبیر و امید در حوزه آب و فاضلاب و سد سازی پرداخت و اعلام کرد که این دولت موفق شد در کوران تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه خدمت به مردم شریف ایران را ادامه دهد.

بعد از ایشان دکتر علیرضا رضوی طی سخنانی ضمن تشکر ,ویژه از وزیر محترم نیرو دکتر اردکانیان  و شرکت مهندسی  آب و فاضلاب کشور بابت اعتماد و فرصت خدمتگزاری به ایشان از تمامی همکاران خود در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز تشکر کرد و اعلام کرد که خدمتگزاری به مردم شریف استان امر مقدسی است و باید از این فرصت بدست آمده در جهت کمک به رسیدن به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهایت استفاده را کرد.

در پایان مراسم نیز احکام آقایان دکتر علیرضا رضوی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان و دکتر اتابک جعفری نیز به عنوان مدیرعامل آب منطقه ای استان اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات