امور فرهنگی و دینی آبفا کردستان در همایش مسئولین امور فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور شایسته تقدیر ویژه شناخته شد

امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در همایش آموزشی مسئولین امور فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور شایسته تقدیر ویژه شناخته و به همین مناسبت لوح تقدیری دریافت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان این همایش روز چهارشنبه هفته گذشته و به میزبانی مشهد برگزار شد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشیبانی و محمودرضا مهاجری مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفا کشور رسیده، آمده است: ((خداوند متعال همه کسانی که ایمان و عمل صالح را با هم گره زده و از این دو گوهر ارزشمند، پلی نورانی بین خود و معبودشان ساخته و پیوندی عمیق با یگانه پروردگار عالم هستی به وجود آورده‌اند، درهای فیوضات معنوی را به روی آنان گشوده و راه هدایت به آنان نشان داده شده است.

کسانی که عاشقانه و عارفانه و با خلوص نیت اعمال و افکارشان، همیشه در جهت تحقق بخشیدن به تعالیم نورانی قرآن و فرهنگ اسلام ناب محمدی کوشا بوده و تلاش و جدیت خستگی‌ناپذیر آنها، همواره گویای این مهم می‌باشد. لذا به پاس خدمات ارزشمند در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی و کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در میان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در سال ۱۳۹۷ صمیمانه مراتب تقدیر و تشکر را از حضر تعالی ابراز و امید واثق داشته در سایه عنایت حق تعالی و توجهات اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت صاحب‌الزمان همواره موفق و موید باشید.))

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات