آخرين بازديد دانش آموزان گروه استارت آپ شهرستان سيرجان از نيروگاه 10 مگا واتي ماهان

آخرين بازديد دانش آموزان گروه استارت آپ شهرستان سيرجان از نيروگاه 10 مگا واتي ماهان

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، پنجمين و آخرين بازديد گروه استارت آپ دانش آموزان سيرجان از نيروگاه توليد انرژي فتوولتائيك ده مگاواتي ماهان انجام شد و اين پايان سفرهاي علمي و آموزشي اين دانش آموزان از نيروگاه هاي مختلف استان با ظرفيت هاي متفاوت بود كه در استان كرمان صورت پذيرفت.

دانش آموزان خلاق و نخبه سيرجاني در برهه زمانه چند ماهه، خلاقيت خود را در بيان ايده هاي ناب بروز دادند و ما نيز براي اين سرمايه گذاري هاي ملي آينده ساز خرسنديم و اميدداريم راه خلاقيت هايي همچون برنامه استارت آپ(ايده شو) ادامه دار بوده و نتايج به دست آمده مفيد واقع گردد.

دانش آموزان در بازديد از نيروگاه هاي مختلف با نحوه مهندسي چيدمان صفحات خورشيدي آشنا شدند و از نزديك روند كاري معمول را مشاهده نمودند كه اين مهم  راه گشاي ايده هاي مختلف آن ها در خصوص حداقل سازي هزينه ها، افزايش بهره وري و كارايي از امكانات در دسترس خواهد شد و همچنين موجب فرهنگ سازي و پيشبرد اهداف نسل آينده به سمت انرژي هاي پاك و تجديد پذير مي باشد.

برنامه هاي مديريت برق شهرستان سيرجان در بخش ايده شو به طور كامل پايان يافت و اميدواريم در آينده اي نزديك شاهد پيروزي و خلاقيت روز افزون آينده سازان ميهنمان باشيم.

با توجه به نياز امروزه ي جهان و جهانيان نسبت به استفاده از انرژي پاك و برگشت پذير، اين بازديد مشوق خوبي براي ايده هاي استارت آپي دانش آموزان در زمينه استفاده از انرژي پاك و تجديد پذير خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات