❇برگزاری نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

❇برگزاری نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

◀نشست مشترک شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی با محوریت هماهنگی برنامه‌های اجرایی در دهه‌ی مبارک فجر و با حضور رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، مشاور مدیرکل راه و شهرسازی استان در امور حمل‌ونقل و اعضای شورا برگزار شد.

◀دکتر سیدمحسن حمزه‌لو، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در جلسه بر انعکاس مطلوب دستاوردها به عنوان اهرم کلیدی برای اعتمادسازی و تأثیرگذاری بر افکار عمومی تأکید کرد، گفت: باتوجه به گستردگی فعالیت‌های خانواده راه و شهرسازی آذربایجان غربی و خدمات‌رسانی  در حوزه‌های مختلف لازم است که روابط‌عمومی‌ها به سمت هم‌افزایی و همگرایی حرکت کنند و بهره‌مندی از منابع و ظرفیت‌های مشترک و نیز برجسته‌سازی فعالیت‌های مجموعه راه و شهرسازی استان مدنظر قرار گیرد.

◀مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همچنين به ضرورت نگاه کلان در عرصه اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن حس تعلق به یک مجموعه یکپارچه که جوابگوی حجم وسیعی از درخواست‌های مردم است، اشاره کرد و خواستار ارتقای کیفیت فعالیت‌های اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان شد.

◀صادق حبیب‌زاده، مشاور مدیرکل راه و شهرسازی استان در امور حمل‌ونقل در این نشست، روابط‌عمومی‌ها را زبان گویای هر سازمانی نامید و بر شفاف‌سازی عملکرد مجموعه راه و شهرسازی استان، بهره‌گیری حداکثری از امکانات و منابع موجود و انتشار به موقع اطلاعات مورد نیاز مردم تأکید کرد.

◀ناصر ناصری قامت، رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضمن ارائه گزارش از عملکرد شورا، هماهنگی برنامه‌های افتتاحی در دهه‌ی مبارک فجر از اولویت‌های اصلی این نشست برشمرد.

◀وی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست خبری مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان، برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای راه و شهرسازی، دیدار با خانواده معزز شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در دهه‌ی مبارک فجر عنوان کرد.

◀اعضای شورا در ادامه‌ی نشست به بیان پیشنهادات و نکته نظرات پرداختند.

@westmrud

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات