اعزام نيرو و تجهيزات امدادي شهرداري اصفهان به سيستان و بلوچستان

حسين اميري در گفت و گو با خبرنگار ايمنا با اشاره به دستور شهردار اصفهان براي اعزام نيرو و ارسال تجهيزات امدادي و موتوري به مناطق سيل زده استان سيستان و بلوچستان، اظهار كرد: سه اكيپ كامل ستاد سيل و رفع آب گرفتگي شامل سه خودرو كه هر كدام داراي دو پمپ بزرگ آب كش و  پمپ لجن‌كش است اعزام خواهد شد.

وي تصريح كرد: همراه با اكيپ اعزامي از شهرداري اصفهان، لوله و اتصالات لازم، تجهيزات امدادي و خدمات رساني، موتور برق، يك دستگاه جرثقيل، يك دستگاه موتور پمپ قوي خود مكش و ساير وسايل و ادوات مورد نياز مناطق سيل زده ارسال مي شود.

معاون خدمات شهري شهردار اصفهان با بيان اينكه 13 نيروي امدادي شامل نيرو هاي متخصص و خدماتي براي كمك رساني به استان سيستان و بلوچستان اعزام خواهد شد، افزود: همچنين تعداد پنج نفر نيروي غواص با توجه به وضعيت استان سيستان و بلوچستان از سوي آتش نشاني اصفهان به اين استان اعزام مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به شرايط بحراني به وجود آمده در سيستان و بلوچستان طبيعي است كه بايد به كمك هموطنان و مردم سيل زده بشتابيم.

اميري اظهاركرد: اعزام دو خودروي امداد و نجات آتش نشاني، تعدادي قايق، لباس غواصي و تجهيزات كامل امداد و نجات و خدمات آتش نشاني به همراه ساير وسايل به مناطق سيل زده سيستان و بلوچستان از سوي شهرداري اصفهان انجام مي‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات