هفته فرهنگی نهاوند در كرمانشاه برگزار می‌شود

هفته فرهنگی نهاوند در كرمانشاه برگزار می‌شود


معصومه کمالوند- خبرنگار همدان پیام: نشست خبری شهردار نهاوند در حالی که کمتر از ۳ ماه به ۲ سالگی حضورش در نهاوند مانده‌است، برگزار شد تا به اعلام کارهای انجام داده و برنامه‌هایی که در دست اجرا دارد بپردازد. شهرداری که معتقد است اهل کارهای نیمه‌تمام و ناقص نیست و شورایی بی‌حاشیه در مقایسه دوره‌های پیش اما بیگانه و با فاصله از رسانه، هرچند شورا هم می‌گوید از همه فرصت‌ها و موقعیت‌هایش گذشته تا آرامش به صحن مدیریت شهری بازگردد .
درمقابل شهرداری با اختیارات تام، توسعه طلب و مستقل
پروژه‌ها و اقداماتی از جمله ساماندهی و توسعه بام نهاوند با ضمیمه اجرا و ایجاد امکانات و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی، گردشگری و رفاهی خدماتی، رسیدگی به سیما و ورودی شهر با اجرای طرح‌هایی مثل چهارباغ، رفع نقاط حادثه‌خیز، هدایت و دفع آب‌های سطحی در خیابان‌های فاجعه‌ساز زمان بارش‌ها، اجرا و اتمام المان و یادبود شهدای ابوذر پس‌از سال‌ها وقفه و بلاتکلیفی و...در زمان حسین‌پور تحولی در توسعه مدیریت شهری ایجاد کرد .
شهردار نهاوند در جمع رسانه‌ها گفت؛از آنچه گفته‌ام و اجرایی شده‌است گزارش می‌دهم اهل وعده و قول‌های‌نشده نیستم .
هفته فرهنگی نهاوند درکرمانشاه
قرار است یک برنامه هفته فرهنگی نهاوند در کرمانشاه و متقابل در نهاوند برگزار شود .
فرصتی برای معرفی ظرفیت، پتانسیل‌ها، داشته‌ها و توانمندی‌های نهاوند از جمله محصولات باغی، سوغات، فرش،گردو تا تولیدات و صنایع دستی و... درقالب برنامه های فرهنگی، نمایشگاه و..درآینده نزدیک برگزار خواهد شد .
افزایش سرانه فضای سبز
محمد حسین‌پور درباره افزایش سرانه‌سبز شهر با اعلام افزایش این سرانه از 9/8 به 2/10گفت: سرانه‌ فضای‌سبز را افزایش داده‌ایم اما هیچ باغی جای پارک را نمی‌گیرد در طرح‌ها این نیازها دیده نشده بود بحث ترافیک و محل پارک در شهر هم همینطور است .
ایجاد پارکینگ طبقاتی با جرائم
حسین‌پور درباره افزایش روزانه خودروها و سرازیرشدن ترافیک، نداشتن فضای پارکینگ کافی در شهر و اوج ترددهای شهر هم گفت: مشکل پارکینگ داریم جاهایی که حذف پارکینگ داریم اجازه گرفته‌ایم باایجاد یک حساب مختص و مشخص با همکاری استان برای واریزی و جرائم حذف پارکینگ در شهر با هدف خرید زمین و ایجاد پارکینگ طبقاتی اقدام خواهد شد .
وی تصریح کرد؛ برخی مکان‌ها را می‌توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل وحذف موانع دسترسی‌ها حل شود، تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم .
حسین‌پور گفت: ماشین‌آلات شهرداری در انبار است، می‌توانید ببینید، این خودروها به ازای طلب به شهرداری منتقل شد، برخی از خودروها کارایی و توجیه اقتصادی برای ما ندارند .
معدن کوهی بابرداشت ۵ هکتار
شهردار نهاوند با اعلام اینکه کارخانه آسفالت فعال است و مشکل تامین آسفالت هم رفع شده است، در باره تقویت منابع درآمدی پایدار هم از گرفتن مجوز معدن کوهی فعلا با اجازه برداشت ۵ هکتار خبرداد .
حسین‌پور درباره حفاری‌های کوچه‌های شهر درجریان اجرای پروژه فاضلاب شهری هم گفت: منتظریم حفاری‌های آب و فاضلاب به اتمام برسد و کوچه‌ها را آسفالت کنیم .
در ادامه عبدالعلی ملکی رئیس و سخنگوی شورای شهر هم از تحقق بودجه 98 بیش از رقم پیش‌بینی‌شده خبرداد وگفت بودجه پیش‌بینی‌شده شهرداری نهاوند سال99 رقم ۳۳ میلیارد و ۷۳۳ میلیون است .



\

لینک اصل خبر در سایت شهرداری نهاوند

    منبع خبر

    شهرداری نهاوند

    شهرداری نهاوند

    شهرداری نهاوند یک شهرداری در شهر نهاوند می باشد

      نظرات