پیام شهردار اردل

پیام شهردار اردل

سخن شهردار

و حولولاقوه الا بالله العلی العظیم
شهروندان فهیم و نجیب شهر اردل
سلام علیکم
اینک که در آستانه آغاز فصلی دیگر از فعالیت و تلاش برای سازندگی ورود به پنجمین دوره شروع به کار شورای اسلامی شهر اردل قرار گرفته ایم و فرصت خدمتگذاری برای ما فراهم شده ضمن قدردانی از خانواده شهدا ، استاندار محترم جناب اقای عباسی ،معاونت محترم عمرانی استانداری جناب اقای امیری ،مدیر کل محترم دفتر امور شهری جناب اقای اسلامی و فرماندار محترم جناب اقای نوذری و مدیران شهرستان  بر خود واجب میدانم تجدید پیمان با مردم شریف و قدرشناس و آگاه شهر اردل ،از مساعدت و بذل توجه اعضا ی محترم پنجمین دوره ی شورای اسلامی  که در انتخاب حقیر نقش بسزایی داشته اند تشکر و قدر دانی نمایم.
اینک که خداوند فرصت خدمت گذاری را برای ما فراهم نموده بدون شک بار سنگین مسئولیت خدمت و همت به تنهایی به سر منزل مقصد نمیرسد و تمامی اعضای پنج نفره منتخب شورا به نوبه ی خود در ترسیم و نگارش  نقشه چهار ساله سهیم بوده و با همدلی و اتحاد و یکپارچگی می توانند بر مصائب و مشکلات فائق آمده و از فرصت بدست آمده بهره کافی را برد و آنچه لایق شهر عزیز مان است ، عملی و متجلی نمایم . اینجانب از تمامی صاحب نظران ،معتمدین ، بازاریان گرانقدر و جوانان پر شور و آگاه شهرم دعوت می نمایم ما را در دستیابی به مطلوب های مورد نظر در عمران و آبادانی شهر با هر ایده و فکر و نظر یا طرح برنامه ای جهت پیشبرد منافع مردم، راهنمایی کنند و چراغ راهمان باشند.
زمان رقابت ها به پایان رسیده و اکنون موسم رفاقت و رقابت در خدمت است . تلاش کنیم تا با پرهیز از حواشی که نتیجه ای جز فرصت سوزی و تقلیل توان و تلاش و ضربه و ضرر به پتانسیل های شهری ندارد عزم خود را برای خدمت و همت مضاعف سازیم . در تمامی احوال منافع عمومی شهروندان ، همگرایی و قانون را سر لوحه علم و عمل خود قرار دهیم .
شهر اردل شهری پر نشاط و توسعه یافته را از درگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم.

"هرشهروند یک شهردار"
صفرعلی نصیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردل

    منبع خبر

    شهرداری اردل

    شهرداری اردل

    شهرداری اردل یک شهرداری در شهر اردل می باشد

      نظرات