عروج آسمانی سردار پرفتوح اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرامی باد

Image result for ‫پیام تسلیت حاج قاسم سلیمانی‬‎

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند ؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( و در راه او شربت شهادت نوشیدند ) ، و بعضی دیگر در انتظارند ؛ وهرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند .

شهادت قهرمان ملی ، سردار سرافرازو شجاع  اسلام و ایران عزیز،  سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به‌دست جنایت کارترین افراد بشر به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا له الفداء، رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همرزمان سردار شهید در جبهه مقاومت اسلامی و ملت‌های آزاده به‌ویژه مردم ایران تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنم.

امروز دل و جان هر دوستدار اسلام عزیز و ایران سرافراز از فقدان یکی از برومند ترین فرزندان مخلص و شجاع ایران میسوزد ، اما بی شک پرچم عزت و سربلندی که آن عزیز سفر کرده در راه اعتلای اسلام و ایران برافراشت یقیناً بر زمین نخواهد ماند .

قطعاً جوانان آزاده دنیای اسلام در وقت مقتضی انتقام این جنایت هولناک را از آمریکائی‌ها و پیروان خیره‌سرشان خواهند گرفت. اینجانب ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی ، برای آن شهید والا مقام علو درجات و همنشینی با اولیاء الهی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم .

اسماعیل فرهادی - رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه



لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شاهین شهر

    منبع خبر

    شورای شهر شاهین شهر

    شورای شهر شاهین شهر یک شورای شهر در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات