پايداري برق تبريز افزايش مي يابد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، عادل كاظمي در اين جلسه با پرداخت به آخرين وضعيت كابل كشي 132 كيلوولت از پست اماميه به پست روشنايي گفت: در حال حاضر 5/1 كيلومتر از اين مسير 5 كيلومتري، حفاري و كابل كشي شده است.

كاظمي با بيان اينكه در حال حاضر از پست روشنايي تا چهارراه شهيد بهشتي، حفاري و كابل كشي انجام شده است، ادامه داد: پيمانكاران اين طرح تجهيزات لازم جهت كابل كشي در طول زمستان را دارا هستندو اين عمليات در فصل زمستان نيز ادامه خواهد داشت.

به گفته ي وي؛ اقدامات لازم در پست اماميه براي بهره برداري از كابل قديمي 132 كيلوولت به صورت 20 كيلوولت در حال اجراست و اين پروژه توسط دو پيمانكار شركت برق منطقه اي آذربايجان در حال اجراست.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تبريز در پايان سومين جلسه ي كميته ي پايداري تامين برق شهر تبريز تصريح كرد: پايداري برق شهر تبريز در ايام پيك و و گذراندن تابستاني بدون خاموشي يكي از مهمترين دغدغه هاي ما است و از حالا سناريوهاي مختلفي همچون اجراي كابل كشي 132 كيلوولت از پست اماميه به پست روشنايي، به مدار آوردن پست مارالان و بهره برداري از خطوط 132 كيلوولت در سطح ولتاژ 20 كيلوولت را از ديگر سناريوهاي تامين برق مركز شهر تبريز مي توان ذكر كرد.




لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات