دردیدار شهردارواعضای شورای اسلامی شهربا فرمانده جدید انتظامی مراغه مطرح شد؛

دردیدار شهردارواعضای شورای اسلامی شهربا فرمانده جدید انتظامی مراغه مطرح شد؛

تعامل مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی

بستر ساز جامعه‌ای امن و توسعه یافته برای شهروندان می گردد

14541414

شهردار مراغه با تاکید بر اهمیت تعامل و هم افزایی مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی شهرستان گفت : تعامل فی مابین این دو مجموعه بسترساز جامعه ای امن و توسعه یافته برای شهروندان می گردد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه مهندس محمدرضا احمدی که در جلسه دیدار مدیران مجموعه مدیریت شهری با فرمانده جدید منطقه انتظامی شهرستان سخن می گفت افزود : خوشبختانه در سالهای اخیر فضای مناسب همکاری بین شهرداری و نیروی انتظامی حاکم بوده  و همواره مدیران شهری از شرایط خوب پیش آمده به نفع شهر و شهروندان بهره گرفته اند .
شهردار مراغه به اجرای پروژه ساماندهی و بهسازی خیابان قدس اشاره کرده و گفت : فصل کاری به هیچ عنوان برای عوامل شهرداری مراغه ملاک نبوده و این مجموعه از هر فرصتی برای خدمت رسانی بی منت به شهرووندان محترم استفاده می کند.
مهندس احمدی ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت ادارات و شرکت های خدمات رسان با شهرداری مراغه، پروژه بهسازی خیابان قدس را نمونه بارز همیاری و تعامل بین ادارات و نهادهای شهرستان نام برد.

11 در این جلسه حاج علی عباسی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات رسان در جامعه بوده و تعامل این دو دستگاه موجب ارتقای امنیت شهری و تقویت نظم اجتماعی در سطح جامعه می گردد.
حاج علی عباسی افزود: امنیت عامل اصلی عمران، آبادانی و توسعه شهری بوده و هر پروژه ای که اجرا می گردد بی‌تردید نیروی انتظامی در آن سهیم می باشد .
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه خاطرنشان شد : در جامعه نا امن،  پیشرفت و  توسعه صورت نمی‌گیرد و وقتی امنیت آسیب دید، چیزی از توسعه ، رشد و پیشرفت  نخواهیم دید .

12

در این جلسه دکتر احمد ملکی رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مراغه با اشاره به وجود گره های ترافیکی در چندین نقطه شهر از جمله پل جهاد و اتوبان امیر کبیر گفت : اساسی ترین مشکلات شهری مراغه در حال حاضر نبود دسترسی های مناسب به بافت داخلی شهر از سمت اتوبان امیر کبیر می باشد که با برنامه ریزی و مدیریت اصولی شهرداری و شورای اسلامی شهر با اجرای خیابان های 35 متری حدفاصل میدان رسالت ـ میدان الغدیر ، میدان مادر ـ خیابان سهند و خیابان 60 متری عشرت آباد ـ گلشهر بخش اعظمی از این مشکلات ترافیکی شهر مرتفع می گردد .
وی کمبود فضاهای انتظامی در سطح شهر مراغه را باور قلبی مجموعه مدیران شهری عنوان کرده و خاطرنشان شد که شهرداری و شورای شهر در این زمینه کمک حال نیروی انتظامی شهرستان خواهند بود.

13 حاج یحیی غلامی نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل منظم جلسات شورای ترافیک شهرستان گفت : در این جلسات در سایه تعامل و همدلی مدیران شهری تصمیمات مفیدی در زمینه حل و فصل مشکلات ترافیکی شهر اتخاذ می گردد .
رئیس کمیسیون حمل و نقل ، ترافیک و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اظهار امیدواری کرد با حضور سرهنگ الهوردیان در راس فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بیش از گذشته شاهد بالا رفتن کیفیت خدمات اجتماعی ، فرهنگی و عمرانی به شهروندان عزیز باشیم.

14 این گزارش حاکیست در این جلسه سرهنگ رمضان الهوردیان فرمانده جدید انتظامی مراغه ضمن تشکر از ابراز محبت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به نیروی انتظامی شهرستان گفت : نیروی انتظامی و شهرداری در بین سایر ادارات و نهادها، بیشترین مراجعات مردمی را دارا می باشند که مطمئنا با همراهی این دو مجموعه مهم و ارائه خدمات شایسته به شهروندان، سطح رضایتمندی عمومی از نظام و انقلاب نیز افزایش می یابد .
سرهنگ الهوردیان قبول مسئولیت در نظام اسلامی را یک تکلیف شرعی دانسته و گفت : حضور بلند مدت اکثریت اعضای شورای شهر مراغه در این نهاد نشانه اعتماد و رضایتمندی مردم از عملکرد منتخبین خود در طی سالهای گذشته می باشد .
فرمانده جدید انتظامی مراغه با اشاره به وجود کمبود در زیرساخت های انتظامی شهرستان از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه خواست برای رفع این مشکل مهم نیروی انتظامی شهرستان را مساعدت نمایند.
سرهنگ الهوردیان در ادامه بر ضرورت ساماندهی برخی مشاغل ، اجرای طرح های زیربنایی و بلند مدت در سطح شهر و همچنین راه اندازی کلانتری شهرک ولی عصر (عج) تاکید کرد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات