افتتاح محل استقرار پايگاه مقاومت بسيج شهيد ميري شهرداري بندرانزلي

افتتاح محل استقرار پايگاه مقاومت بسيج شهيد ميري شهرداري بندرانزلي


به گزارش اداره ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندرانزلي، محل استقرار پايگاه مقاومت بسيج شهيد ميري  صبح امروز در ساختمان مركزي شهرداري بندرانزلي افتتاح شد.

دكتر پورقربان شهردار بندرانزلي ضمن تبريك هفته بسيج و نيروي دريايي اظهار نمود: يكي از برنامه هاي پيشنهادي من براي شهرداري بندرانزلي احداث پايگاه هاي مقاومت بسيج بوده و اين موضوع در برنامه هاي آتي ما نيز است و نگاه ما به اين موضوع ويژه مي باشد.

شهرداري بندرانزلي خاطر نشان نمود: پايگاه مقاومت بسيج  شهرداري بندرانزلي 12 سال فعال بوده است ولي متاسفانه تا كنون جاي مشخصي براي آن تعريف نكرده بودند و حدود صد و پنجاه نفر از همكارانمان در اين پايگاه عضو هستند و اين آمار قطعا با افتتاح اين مكان و برنامه هايي كه درآينده خواهيم داشت افزايش مي يابد.

سرهنگ صفاتي فرمانده سپاه بندرانزلي در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته بسيج و نيروي دريايي از زحمات شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر بندرانزلي تقدير و تشكر نمود.

وي عنوان نمود: با توجه به شرايط خاص كشور، مديران در راس تا به پايين، بايد با روحيه بسيجي و جهادي پاي كار باشيم چنانچه اگر در جبهه هاي جنگ آن روحيه جهادگرانه و بسيجي نبود شايد سرنوشت كشور گونه ي ديگري رقم مي خورد و حضور بسيج، سپاه ارتش، نيروي دريايي و ... فضايي را ايجاد كرد كه يك وجب از خاك كشورامان را به رژيم صدام كه بسياري از كشورهاي دنيا پشتيبانش بودند ندهيم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات