رفع نابرابري فضاي شهري رويكرد مديريت شهري است

رفع نابرابري فضاي شهري رويكرد مديريت شهري است

شهردار اصفهان گفت: شوراي شهر و شهرداري اصفهان رفع نابرابري فضاي شهري و احترام به حقوق شهروندان را رويكرد خود در پروژه‌هاي عمراني در دو سال گذشته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ايمنا ، قدرت الله نوروزي صبح امروز-شنبه دوم آذرماه 98- در برنامه راديويي «سلام اصفهان» با تبريك فرارسيدن آذرماه به عنوان ماه تولد اسطوره شهر اصفهان و اول آذر روز نكوداشت اصفهان اظهار كرد: اگر امروز بزرگترين پروژه‌هاي شهر را در مناطق كمتر برخوvدار در حال ساخت و تكميل شاهد هستيد به اين دليل است كه توسعه اين مناطق در دستور كار و مورد توجه قرار گرفته است و شهرداري اصفهان تمام ظرفيت ها را در خدمت شهروندان قرار داده است.

وي تأكيد كرد: براي خدمت رساني بيشتر به مردم، توزيع عادلانه امكانات در همه شهر برقرار شده است.

شهردار اصفهان اظهار كرد: در اين برهه زماني بايد همه مانند گذشتگان در كنار يكديگر در خدمت خلاقيت و نوآوري باشيم و به شكوه و جلال اين شهر بيافزاييم و خدمت رساني به شهروندان اين شهر را هر روز بهتر از روز قبل ارتقاء بخشيم.

وي با تأكيد بر پاسداري از دارايي‌هاي شهر گفت: اصفهان به تمام شهروندان تعلق دارد و با تمام گونه‌هاي متفاوت قوميتي اين شهر متعلق به كساني است كه در آن زندگي مي كنند بنابراين همه بايد از آن به خوبي پاسداري كنيم.

نوروزي ادامه داد: شوراي شهر و شهرداري اصفهان رفع نابرابري فضاي شهري و احترام به حقوق همه شهروندان را رويكرد خود در پروژه‌هاي عمراني در دو سال گذشته قرار داده است تا خدمت رساني بيشتر به مردم صورت گيرد و توزيع عادلانه امكانات در همه نقاط شهر وجود داشته باشد.

وي اظهار كرد: باوجود آسيب‌هاي زيادي كه در روزهاي گذشته به شهر وارد شد، خوشبختانه با تلاش بي‌وقفه كاركنان شهرداري، اكنون خدمت رساني خوبي به شهروندان در حال انجام است.

شهردار اصفهان گفت: متأسفانه در جريان ناآرامي‌هاي روزهاي گذشته تعدادي از اتوبوس‌هاي شهر كه متعلق به شهروندان بوده، آسيب ديده و تعدادي نيز سوخت، اما تلاش خود را به كار گرفته‌ايم تا سرويس دهي به مردم دچار خلل نشود و اتوبوس‌هاي خسارت ديده با بازسازي و آماده شدن به چرخه ناوگان بازگردد.

وي با اشاره به فعاليت مترو گفت: چند ايستگاه مترو به دليل آسيب‌هاي وارد شده به آن در خدمت رساني به شهروندان با مشكل مواجه شد كه بلافاصله پس از آشوب‌ها فعاليت خود را از ميدان امام حسين (ع) تا صفه آغاز كرد و اكنون نيز از صفه تا ايستگاه كاوه فعال است.

نوروزي خاطرنشان كرد: ايستگاه‌هاي آسيب ديده خط يك مترو با سرعت در حال مرمت است و حتي روز گذشته باوجود تعطيلي روز جمعه تلاش‌ها براي تسريع در بازگشت تمام ايستگاه‌ها به چرخه خدمت رساني ادامه داشت كه اميدواريم به زودي كل مسير خط يك با رفع خسارت‌هاي وارده و خرابي‌ها در خدمت شهروندان قرار گيرد.

وي افزود: در اولين فرصت از طريق تلويزيون درباره اتفاقات اخير و خساراتي كه به شهر وارد شد با مردم سخن خواهيم گفت.

شهردار اصفهان با اشاره به ديدار مردمي با اهالي منطقه يك گفت: هفته گذشته قرار بود ديدار با اهالي منطقه يك داشته باشيم كه به دليل حوادث پيش آمده به روز يكشنبه سوم آذرماه موكول شد و به همراه معاونان و مديران مربوطه در خدمت اهالي اين منطقه خواهيم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات