شهید فرگاه نقشی ارزنده در انتشارات امیرکبیر کاشان داشت

شهید فرگاه نقشی ارزنده در انتشارات امیرکبیر کاشان داشت

رئیس شورای اسلامی شهرکاشان در این مراسم با اشاره به ارتباط نزدیک و خانوادگی با شهید فرگاه،این شهید والامقام را پرورش یافته خانواده ای متدین عنوان کرد.

علی رسول زاده، شهید فرگاه را شخصیتی متدین و مقید به دستورات دین مبین اسلام دانست و افزود: اخلاق مداری از ویژگی های شاخص رفتاری این شهید بود.

وی با اشاره به نقش موثر شهید فرگاه در فعالیت های قبل از انقلاب، گفت: آن شهید والامقام  بعدازانقلاب نیز در انتشارات امیرکبیر خدمات ارزنده ای در حوزه کتاب داشت.

در این آیین که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با حضور تنی چند از مسئولین شهری در گلزار شهدای دارالسلام کاشان برگزار شد، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ ودارشاد اسلامی به قرائت پیام حسین شاهمرادی مدیرعامل انتشارات امیرکبیر تهران پرداخت.

شایان ذکر است، آیین غبارروبی مزار شهید احمد فرگاه فعال حوزه کتاب و کتاب خوانی با تلاش فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرداری منطقه ۴ و انجمن توسعه فرهنگی اجتماعی منطقه فین برگزار شد.

گفتنی است شهید احمد فرگاه روز دهم فروردین ماه سال 1366 در حال انجام مأموریت از منطقه فاو، همراه پنج نفر از همرزمانش به خرمشهر باز می گشت که در بین راه بر اثر تصادف نسبتاً شدید در همان لحظه با دوستانش ندای حق را لبیک گفته و به کاروان شهدای سنگر ساز بی سنگر پیوست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات