ساماندهي محور دردشت با 640 ميليون تومان اعتبار

ساماندهي محور دردشت با 640 ميليون تومان اعتبار

مدير عامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان از ساماندهي محور دردشت خبر داد و گفت: براي اجراي اين پروژه 640 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمد فيض در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهاركرد: محور دردشت از محدوده بازارچه پاگلدسته شروع و با گذر از مسجد پاگلدسته، مدرس بوعلي‌سينا و مدرسه شفيعيه به خيابان ابن سينا رسيده و سپس با گذر از بازارچه دردشت به سمت دو منار دردشت، مقبره سلطان بخت‌آغا رسيده و از آنجا به عصارخانه و حمام شيخ بهائي و نهايتاً به ميدان امام علي (ع) منتهي مي‌شود.

وي افزود: محور تاريخي – گردشگري دردشت به طول 2.5 كيلومتر حدفاصل ابن سينا- خيابان ابن سينا – بازارچه دردشت- حمام دردشت- كاروانسرا- كتابخانه- مسجد- عصارخانه شيخ بهايي – بازار بزرگ اصفهان و ميدان امام علي(ع) است.

مدير عامل سازمان نوسازي و بهسازي شهرداري اصفهان ادامه داد: به دنبال ساماندهي بخش‌هايي از محور دردشت در سالهاي گذشته از جمله كفسازي كوچه پاچنار(شفيعيه)، بازار دردشت و بازار دو منار دردشت، ساماندهي بخش ديگري از اين محور كه از انتهاي بازار دردشت شروع شده و با گذر از بازار دومنار دردشت به بازار شيخ بهايي ختم مي‌شود آغاز خواهد شد.

وي تصريح كرد: اين پروژه براي رفاه حال شهروندان و ساكنين در فازهاي 100 متري به صورت جداگانه اجرا خواهد شد.

فيض با بيان اينكه براي اجراي پروژه ساماندهي محور دردشت 640 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: اجراي اين پروژه مانند ساير گذرها شامل تخريب آسفالت، خاكبرداري، زير سازي و بلوك فرش است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات