بهسازي 560 هزار مترمربع از معابر شهري

بهسازي 560 هزار مترمربع از معابر شهري

معاون عمران شهري شهردار اصفهان گفت: در شش ماهه نخست سال جاري بيش از 560 هزار مترمربع از معابر شهر بهسازي شده است.

ايرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ايمنا با تأكيد بر لزوم ساماندهي معابر شهري اظهار كرد: بهبود و ارتقاي وضعيت معابر شهري از جمله شاخصه‌هاي مهم ارزيابي و رضايتمندي از عملكرد شهرداري و از عوامل موثر بر كيفيت زندگي شهروندان محسوب مي‌شود.

وي از اجراي حدود 63 هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهي و غيربزرگراهي خبر داد و تصريح كرد: از ابتداي سال جاري تا پايان شهريورماه حدود 63 هزار تن آسفالت در قالب عمليات روكش و تراش با هزينه‌اي بالغ بر 18 ميليارد تومان و مساحت 560 هزار متر مربع اجرا شده است.

معاون عمران شهري شهردار اصفهان ادامه داد: از اين ميزان حدود 54 هزار تن آسفالت با هزينه 15 ميليارد و 600 ميليون تومان در مناطق 15 گانه و 8700 تن با هزينه دو ميليارد تومان و در مساحت 73 هزار و 700 مترمربع در پروژه‌هاي عمراني شهر شامل نمايشگاه بين‌المللي اصفهان، روشن‌دشت(پينارت) و تقاطع غيرهمسطح روح‌الامين، بلوار فرزانگان و تقاطع غير همسطح آفتاب و مجموعه پل‌هاي نصف جهان اجرا شده است.

وي با بيان اينكه پروژه‌هاي خيابان سازي از ابتداي سال جاري با هزينه 17 ميليارد تومان در دست اجرا است، خاطرنشان كرد: ساماندهي خيابان پرستار حد فاصل سعدي تا غرضي، احداث باند شمالي خيابان مهديه و پايانه اتوبوس درون شهري قدس، لوپ‌هاي غربي تقاطع غير همسطح بلوار رضوان با كمربندي شرق هم‌چنين احداث خيابان‌هاي منتظرالمهدي، مصلي حدفاصل چهارراه فرسان تا شهيد فهميده، كمكي ارتش فاز يك، سردار شهيد ترك لاداني (بزرگراه شهيد خرازي تا خيابان شهيد حجازي) از جمله پروژه‌هاي در دست اقدام است.

مظفر ادامه داد: در يكسال اخير از مهر ماه 97 تا مهر ماه سال جاري، در مجموع  920 هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است.

معاون عمران شهري شهردار اصفهان با اشاره به تداوم عمليات آسفالت ريزي در سطح معابر شهر، گفت: با توجه به اينكه ساماندهي و بهسازي معابر شهري با اقداماتي چون آسفالت ريزي، پياده‌روسازي، اجراي كفپوش و جدولگذاري يكي از مهم‌ترين سرفصل‌هاي بودجه عمران شهري است، روند اجرايي اين اقدامات با اولويت بندي مناطق كم‌برخوردار و با رويكرد تحقق اهداف توسعه پايدار شهري و جلب رضايتمندي شهروندان، براي داشتن معابر با كيفيت تداوم خواهد يافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات