روابط عمومی آبفا کردستان رتبه برتر جشنواره روابط عمومی‌های وزارت نیرو را کسب کرد

دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق ایران، موفق به کسب مقام سوم در بخش فرهنگسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، همایش سراسری روابط عمومی‌های وزارت نیرو و نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور روز یکشنبه ۲۷ مردادماه با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو برگزار شد و طی آن از ادریس شریفی مدیر روابط عمومی آبفا استان کردستان به جهت کسب عنوان سوم در بخش فرهنگسازی با اهدای لوح تقدیر و تندیس توسط وزیر نیرو، تجلیل به عمل آمد.

در این همایش، منتخبان اولین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق در ۱۳ محور ارتباط با رسانه ها، ارتباطات درون سازمانی، مستندسازی، پژوهش، مدیریت و برنامه‌ ریزی، فرهنگسازی، ارتباط با پاون، آموزش همکاران، حضور در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، جشنواره و نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت و رادیو و تلویزیون مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در این جشنواره مهدخت بروجردی، حسینعلی افخمی، داود زارعیان و محمدمهدی فتوره چی از اساتید برجسته ارتباطات به عنوان هیئت داوران مسئولیت ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق را برعهده داشتند.

در حاشیه این همایش کارگاه ارتباط با رسانه ها؛ آسیبها و راهکارها، کارگاه ویژگی ها و ملاحظات تکنیک های اقناعی در آموزش های مبتنی بر تصویر و کارگاه برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی توسط مدرسان این حوزه ها برگزار شد.

اهداف اساسی این جشنواره معرفی رویکردهای نوین در روابط عمومی، تبیین راهبردها، اهداف و برنامه‌ های روابط عمومی‌ های صنعت آب و برق، رتبه بندی و کمک به درک و کاهش فاصله بین اهداف و

واقعیت‌ها و نیز سنجش عملکرد روابط عمومی‌ها بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

منبع خبر

شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

    نظرات