فرشید فقیه شجاعی نائب رئیس شورای شهر لاهیجان  : تأکید بر ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری

فرشید فقیه شجاعی نائب رئیس شورای شهر لاهیجان : تأکید بر ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری

❇️فرشید فقیه شجاعی در جلسه شورای شهر لاهیجان ، با یادآوری سالروز شهادت سرلشکر خلبان عباس بابایی ، ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت مجاهد عرصه قلم ، خبرنگار شهید ، محمود صارمی را گرامی داشتند و روز خبرنگار را به همه عزیزان حوزه اطلاع رسانی تبریک گفتند .

❇️وی در همین راستا افزوند : اصحاب رسانه در واقع تلاشگران بی ادعایی می باشند که با نقد منصفانه خود همواره تیم مدیریت شهری را یاری رسانده اند .
فرشید فقیه شجاعی با قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورا و تبریک به تمیزکار ریاست جدید شورای شهر، از تلاش و زحمات مهندس فرداد جنابی در طول مدت ۲ سال اخیر تشکر و قدردانی نمودند .

❇️نائب رئیس شورای شهر لاهیجان با تأکید بر ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اظهار داشت : ساماندهی نیروهای شهرداری یک ضرورت بدیهی است چرا که این مسئله باید حل شود و امنیت شغلی کارکنان باید مورد توجه قرار بگیرد.

❇️وی از شهرداری لاهیجان خواست جهت ایجاد انگیزه، دلگرمی و تامین امنیت شغلی نیروهای شهرداری تغییر وضعیت کارکنان قراردادی، شرکتی و پیمانی شهرداری لاهیجان را با اخذ مجوز از استانداری و بدون هرگونه تبعیض بین کارکنان در دستور کار قرار دهد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر لاهیجان

    منبع خبر

    شورای شهر لاهیجان

    شورای شهر لاهیجان یک شورای شهر در شهر لاهیجان می باشد

      نظرات