اعضای ستاد مردمی غدیر با شهردار بیرجند دیدار کردند

اعضای ستاد مردمی غدیر با شهردار بیرجند دیدار کردند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در آستانه ایام دهه ولایت و عید غدیر، مسئولان ستاد مردمی غدیر شهر بیرجند با شهردار و مسئولان شهرداری دیدار و برنامه های این ستاد را ارائه نمودند.

شهردار بیرجند در این دیدار با بیان‌اینکه غدیر، یک مسئله بین‌المللی است، گفت: باید برنامه‌ها و جشن‌های عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت با محتوا و حکیمانه برگزار شود تا پاسخگوی تمام شبهات جامعه امروز باشد .

مهندس محمد علی جاوید با عنوان اینکه ما هرچه داریم به برکت غدیر است، افزود: هرچقدر فرهنگ غنی غدیر با عظمت تر و جامعتر و کاملتر تبیین و ترویج شود موجبات ناامیدی بیشتر دشمنان را در پی خواهد داشت .

وی یکی از بهترین راههای معرفی غدیر را اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در دهه قربان تا غدیر عنوان کرد و ادامه داد: غدیر فرصتی برای دستیابی به الگوی کامل اخلاقی و مدیریتی می باشد و هدف اصلی از برگزاری برنامه های گرامیداشت غدیر، جذب نسل جوان و گسترش ماهیت و فلسفه غدیر در جامعه است.

شهردار بیرجند محور عمده این برنامه ها را تقویت وحدت بین مسلمانان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: بایستی فرهنگ و باور غدیر را در جامعه تثبیت نماییم و زمینه ساز تقویت این باورها شویم.

جاوید با اشاره به پرهیز از موازی کاری در اجرای برنامه های گرامیداشت غدیر عنوان کرد: در ایام غدیر، سازمان های شهرداری و مدیریت ها همکاری لازم با این ستاد را خواهند داشت.

لازم به ذکر است در این نشست اعضای شرکت کننده ضمن تشکر از همکاری چشمگیر شهرداری با این ستاد، ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات اجرایی خود بر تحکیم و گسترش همکاری ستاد مردمی بزرگداشت غدیر با شهرداری بیرجند تاکید نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات