شروع ثبت نام کلاس های فرهنگی هنری در فرهنگسرای سیرجان

شروع ثبت نام کلاس های فرهنگی هنری در فرهنگسرای سیرجان

مدیر فرهنگسرای شهرداری سیرجان از آغاز ثبت نام کلاس های فرهنگی و هنری ویژه ترم تابستانی خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، مهدی بهره مند با بیان این مطلب گفت: نامنویسی دوره های آموزشی در فرهنگسرا در بخش های مختلف فرهنگی و هنری به مدت ده روز (از ۱۸ تا ۲۸ خردادماه جاری) به صورت روزانه انجام خواهد داشت.

وی هدف از برپایی این دوره های آموزشی را ارتقای سطح توانمندی فرزندان همشهریان و غنی سازی اوقات فراغت آنها دانست و یادآورشد: امید است با برپایی این دوره ها گامی موثر در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و آموزشی برداشته شود.

مدیر فرهنگسرای شهرداری سیرجان با اشاره به اینکه این کلاس ها در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و مهارتی و فعالیت های فوق برنامه برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره های آموزشی برای سنین مختلف از ۷ تا ۱۶ سالگی برای علاقه مندان در نظر گرفته شده و با توجه به محدودیت نامنویسی در ترم تابستان، تمامی کلاسهای موسیقی ویژه کودک و نوجوان (تا سن ۱۶ سالگی) است.

مهدی بهره مند اضافه کرد: این مجموعه فرهنگی بنا به وظیفه ذاتی و در راستای تقویت مبانی فرهنگی و فکری شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان، این دوره ها را طی یکسال و مستمر برگزار کرده، ولی در دوره تابستان پربارتر و با نشاط تر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای نامنویسی و حضور در این دوره ها می توانند به آدرس فرهنگسرا (واقع در بلوار هجرت) مراجعه و یا با شماره تلفن: ۴-۴۲۳۳۶۲۰۱ و شماره همراه: ۰۹۳۳۸۹۷۱۵۹۰ تماس حاصل کنند.

گفتنی است در این دوره، کلاس قرآن (کودک و نوجوان)، تفسیر موضوعی نهج البلاغه، نقاشی (کودک و نوجوان)، تئاتر (کودک و نوجوان)، شاهنامه خوانی (کودک و نوجوان)، موسیقی کودک (بلز- فلوت)، شعر و ادبیات (کودک و نوجوان)، گویندگی و فن بیان (کودک و نوجوان)، ساخت ظروف سفالی و سرامیکی، شطرنج (کودک و نوجوان)، زیبانویسی و خط تحریری (کودکان- بزرگسالان)، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، عکاسی، تئاتر بزرگسالان (بازیگری)، داستان نویسی و فیلمنامه نویسی، فن بیان و سخنوری (بزرگسالان)، چرم دوزی و نمددوزی، هوش مالی کودکان، معرق و منبت کاری، گلیم بافی و پته دوزی، نقطه کوبی، موسیقی ( دف- تار - سه تار- کمانچه- عود-گیتار- ویلن- کیبورد)، کارگاه های مهارتهای همسرداری و خانواده موفق، کارگاه مهارتهای تربیت جنسی فرزندان و فرزندپروری برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سیرجان

    منبع خبر

    شهرداری سیرجان

    شهرداری سیرجان یک شهرداری در شهر سیرجان می باشد

      نظرات