ارائه‌ الکترونیکی خدمات شهرداری برای تسهیل در امور مردم، ضروری است

ارائه‌ الکترونیکی خدمات شهرداری برای تسهیل در امور مردم، ضروری است

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز ارائه‌ الکترونیکی و کم کردن امضاء در خدمات شهرداری در کاهش مشکلات و تسهیل امور مردم نقش دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، «نوذر امامی» با اشاره به بررسی مشکلات دفاتر ماده ۳۳، افزود: این دفاتر، در راستای کاهش هزینه، کاهش زمان، تسهیل در امور مردم و برون سپاری فعالیت شهرداری به منظور کاهش نیروهای شهرداری راه‌اندازی شدند.
وی با اشاره به محقق نشدن اهداف راه‌اندازی دفاتر بر اساس ارزیابی شهرداری افزود: وجود برخی مشکلات، سبب برگشت امور این دفاتر به شهرداری و پیچیده‌تر شدن کار مردم شده است.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز، با تاکید بر توجه به طرح تفصیلی در پهنه‌های مختلف شهر ادامه داد: اگر در پهنه‌های مختلف، ضابطه را طرح تفصیلی قرار دهیم و کارشناسان شهرداری در دفاتر ماده ۳۳ از تبعیض جلوگیری کنند مردم متوجه برقراری عدالت در شهرداری خواهند شد.
امامی خاطر نشان کرد: مقرر شد دفاتر ماده ۳۳، مشکلات خود را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه کنند و شهرداری نیز به صورت شفاف، وضعیت این دفاتر را با توجه به مفاد قانونی و برنامه پنج ساله‌ی پنجم و ششم توسعه شهر، بررسی و گزارشی را از این ارزیابی به کمیسیون ارائه دهد.
وی با اشاره به نقش مهم ارائه سیستمی خدمات شهرداری در امور مردم افزود: در راستای این مهم، از معاونت جدید شهرسازی خواسته شد، کمیته آسان‌سازی خدمات شهرداری پاسخگوی استعلام، پایان‌کار و خلافی درکوتاهترین زمان باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات