جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت مدیریت منابع آب ایران...

جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت مدیریت منابع آب ایران روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به ریاست مهندس محمد حاج رسولیها مدیر عامل برگزار شد.

در این نشست مهندس حاج رسولیها طی سخنانی با اشاره به سیلاب اواخر سال گذشته و اوایل امسال اظهار داشت: علیرغم مشکلات فراوانی که این سیلاب برای مردم عزیز ما بوجود آورد اما وقوع آن معجزه ای بود که کشور را از فاجعه خشکسالی نجات داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش شرکت مدیریت منابع آب ایران در مدیریت سیلاب گفت:‌تقریباً همه همکاران به نوعی درگیر این موضوع بودند بویژه اعضای ستاد فرماندهی مدیریت  سیلاب که ۲۴ ساعته در شرکت حضور داشتند و نقش مهمی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی برای مدیریت سیلاب و مخازن سدهای کشور داشتند که جا دارد از آنان تشکر کنم.

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به نقش  سیلاب های اخیر در به بهره برداری رسیدن سدهایی که اخیراً احداث شده است ،گفت با بارندگی های اخیر موفق به  افتتاح پروژه های بزرگی در کشور با حضور رئیس جمهور محترم در کشور شدیم که بخشی از آن در استان کرمانشاه به  بهره برداری رسید و بخش دوم آن نیز در استان آذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه  مهندس آقابیگی مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گزارش آماری کاملی از نقش بخش آب کشور در مدیریت سیلاب های اخیر ارائه کرد. وی سیلاب های اخیر را اتفاق نادری توصیف کرد که تاکنون ثبت نشده است. مهندس آقابیگی با اشاره به این نکته که کشور به طور ناگهانی از کم بارش ترین سال به پر بارش سال وارد شد، گفت این موضوع نشان می دهد که کشور ما اقلیم خاص خودش را دارد. و باید برنامه ریزی ما با توجه به این شرایط ویژه صورت گیرد. وی مدیریت منابع آب در سیل اخیر را بسیار حاذقانه توصیف کرد.

در ادامه این نشست مدیران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص سیلاب اخیرا پرداختند و در پایان  جمع بندی لازم بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات