رییس شورای اسلامی شهر: به عملکرد شهردار کرمان نمره خوب و بالایی می دهم

رییس شورای اسلامی شهر: به عملکرد شهردار کرمان نمره خوب و بالایی می دهم

فضای همدلی شکل گرفته بین شهرداری و شورای شهر برای شهر کرمان نعمت است

شهردار کرمان گفت: به مردم شریف شهر کرمان اطمینان می دهم که در حال حاضر چه در شورا و چه در شهرداری کرمان و همچنین در تعامل این دو مجموعه باهم فضایی کاملا دوستانه و کارشناسی حاکم است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم‌زاده در  نشست  اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلاف نظر شهردار با برخی اعضای شورا افزود: خوشبختانه جو بسیار مثبت و سازنده‌ای در شورای شهر وجود دارد و بخش عمده‌ای از این موضوع مرهون مدیریت بسیار خوب آقای فرشاد است و بنده معتقدم این فضای شکل گرفته برای شهر کرمان نعمت است.

شهرداری کرمان طبق قرارداد یک‌ماه جلوتر از تعهدات خود نسبت به پرداخت حق الزحمه شرکتها اقدام نموده است

شهردار کرمان در پاسخ به سوالی در خصوص تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزدها گفت: قاعده کار اینست که شرکت‌های پیمانکار تامین نیروی انسانی در شهرداری یا هر نهاد دیگری بتوانند حداقل تا دو ماه حقوق و دستمزد نیرو را پرداخت نموده و با ارایه صورت‌های وضعیت قانونی و تایید آن توسط کارفرما، اعتبار لازم را  دریافت نمایند. منتهی مراتب امروز با پیمانکارانی مواجه هستیم که صرفا منتظر می‌مانند تا اعتباری از شهرداری دریافت نموده و بعد از آن نسبت به پرداخت حقوق و دستمزد به کارگران اقدام نماید که این مطلب پذیرفتنی نیست .

وی افزود: در حال حاضر نیز تاخیر در پرداخت ها نسبت به ابتدای دوره کاهش داشته است و شهرداری کرمان طبق قرارداد یک‌ماه جلوتر از تعهدات خود نسبت به پرداخت حق الزحمه شرکتها اقدام نموده است.

شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان در اجرای پروژه ها و اقدامات خود، مصالح شهر را در نظر می‌گیرند نه یک صنف خاص

شهردار کرمان در پاسخ به سوالی در خصوص واگذاری خانه شهر به خانه هنرمندان گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان در اجرای پروژه ها و اقدامات خود، مصالح شهر را در نظر می‌گیرند نه یک صنف خاص.

عالم‌زاده ادامه داد: در حال حاضر مطالعات مربوط به خانه شهر و محوطه پیرامون آن توسط مشاور ذی صلاح در دست انجام است و آنچه از مجموعه مطالعات صورت گرفته برمی‌آید این است که فعالیت مطلوب برای خانه شهر از جنس فعالیت های فرهنگی و هنری است.

وی تصریح کرد: از نظر ما خانه شهر نباید به مکان اداری فرهنگی هنری تبدیل شود بلکه باید به عنوان یک مکان اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری به فضایی پویا و سرزنده برای مردم تبدیل شود.

عدالت محوری در اجرای پروژه ها همواره در چهار منطقه شهری مورد توجه شهرداری است

شهردار کرمان همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رعایت عدالت در مدیریت و توسعه شهر کرمان گفت: بحث عدالت محوری در اجرای پروژه ها همواره در چهار منطقه شهری مورد توجه شهرداری است. به گونه ای که بخشی از درآمد منطقه دو شهری که منطقه‌ای برخوردار است  در منطقه چهار که کمتر برخوردار است هزینه می شود,

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: اتفاقا در دوره خدمت اینجانب در شهرداری توجه بیشتری به مناطق کمتر برخوردار شده است. به طور مثال میزان آسفالتی که در منطقه چهار شهر کرمان در قالب طرح محلات هدف در سال گذشته و امسال اجرا  شده بیشتر از منطقه دو و یک است  و یا پارک گردشگری که به نوعی بزرگترین پارک گردشگری ایران خواهد شد، در منطقه چهار شهر اجرا خواهد شد .

رییس شورای اسلامی شهر: به عملکرد شهردار کرمان نمره خوب و بالایی می دهم

رییس شورای اسلامی شهر نیز در  این نشست گفت: به عملکرد شهردار کرمان نمره خوب و بالایی می دهم.

رئیس شورای شهر کرمان افزود: در ارزیابی انجام وظایف و عملکرد شهردار، وقتی امکانات و لایحه بودجه، مسایل اقتصادی و نیز موانعی که جلوی کار شهردار وجود دارد را در نظر می‌گیرم، به ایشان نمره خوب و بالایی می‌دهم.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید neshastbaashabresane.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید neshastbaashabresane۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات