حوزه فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی قویتر شود

حوزه فعالیت بانوان در سازمان نظام مهندسی قویتر شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه بانوان عضو سازمان  بالغ بر ۱۰۰۰نفر هستند گفت:بانوان درصد قابل توجهی از سازمان را تشکیل می دهند، بنابراین انتظار داریم در خصوص ایجاد حس توانمند سازی اعضای سازمان و حفظ اعتماد به نفس بالاتر در خانمها، کمیسیون بانوان فعال شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد،دکتر مهدی سالاری در نشست کمیسیون بانوان اظهار کرد: وضع موجود سازمان نظام مهندسی به گونه ای است که  بعضی ازخصلتهای ذاتی و خوبی که خداوند در خانمها ایجاد کرده می تواند حس زیبایی، آرامش، نظم، پاسخگو بودن در کلیه فرآیندهای سازمان جاری کند.

وی با اشاره به تاثیر گذاری نقش بانوان در سازمان نظام مهندسی تصریح کرد: انتظار می رود کمیسیون بانوان با توجه به نقش مشورتی که دارد با نظرات کامل و جامع خود تصویر مثبت، زیبا و خوب  با فضای رقابتی سالم در نظام مهندسی به وجود آورده و حوزه فعالیت بانوان سازمان را قویتر کند.

در ادامه مهندس اغنیایی گفت: اعضای کمیسیون  از بین اعضای دارای پروانه اشتغال توسط هیئت مدیره سازمان انتخاب و احکام توسط ریاست سازمان صادر گردید.

وی اهداف تشکیل کمیته بانوان را فراهم نمودن جایگاه مناسب برای حضور فعال و پر ثمر بانوان در عرصه مهندسی،ایجاد زمینه رشد هماهنگ و متوازن در فعالیتهای حرفه ای بانوان مهندس،تقویت ارزشهای بالقوه و ارتقاء فرهنگ اسلامی و ایرانی از طریق توسعه گسترش آموزش و ارتقاء تخصص ها برشمرد.

مهندس اغنیایی وظایف اعضای کمیسیون را سیاست گذاری و تعین خط و مشی و پیگیری اجرای روشهای جلب همکاری و مشارکت بانوان مهندس عضو نظام مهندسی ساختمان استان و سیاست گذاری برای بستر سازی،شکوفایی رشد خلاقیت در بانوان مهندس عنوان کرد.

وی ارائه پیشنهادهای لازم درخصوص نحوه ارتقاء کمی و کیفی سطح مهارتهای حرفه ای و تخصصی مهندسین شامل دانش فنی و حرفه ای و آگاهی های علمی،اجتماعی،اقتصادی و حقوقی،تلاش در جهت تبیین جایگاه حقیقی و واقعی کمیسیون را از دیگر وظایف کمیسیون اعلام کرد.

تعداد کل بانوان عضو در سازمان یک هزار و ۴۵ نفر می باشد که ۴۵۳ نفر از آنها دارای پروانه اشتغال به کار و تعداد ۵۹۲ نفر بدون پروانه می باشند.

در این نشست که جهت معارفه و تقدیم احکام اعضای جدید کمیسیون برگزار شد با انتخاب اعضاء رئیس و دبیر کمسیون انتخاب شدند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات