سامانه آنلاین گزارش های ناظرین ساختمان نظام مهندسی استان مرکزی افتتاح شد.

سامانه آنلاین گزارش های ناظرین ساختمان نظام مهندسی استان مرکزی افتتاح شد.


سامانه آنلاین گزارش های ناظرین ساختمان نظام مهندسی استان مرکزی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی به نقل از  خبرگزاری فارس از ارا‌ک معاون عمرانی استانداری مرکزی در آیین افتتاح این سامانه، سازمان نظام‌ مهندسی را بازوان اجرایی نظام فنی استان عنوان کرد و گفت: این سازمان با تعامل و همکاری با وزارت راه و شهرسازی و ارائه رویکرد و با تغییرات مثبت در سیستم مدیریتی خود در حال حاضر اقدامات موثری در راستای ارتقا و ارائه خدمات مناسب به مردم انجام می‌دهد.
زندیه وکیلی ادامه داد: با راه‌اندازی این سیستم می‌توان رعایت مباحث فنی و مهندسی در نظام روستایی، شهرک‌های صنعتی خارج از حریم، اتوماسیون صدور پروانه و ظرفیت واقعی کنترل را لحاظ کرد.
زندیه وکیلی تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت این سامانه و با ارائه خدمات مناسب به مردم در کوتاه‌ترین زمان می‌توان میزان سرمایه‌گذاری را در استان افزایش داد.
رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان نیز در این آیین با اشاره به وضعیت نرم‌افزاری سازمان اظهار داشت: واحد IT سازمان طی سال‌های گذشته بر اساس سیاست‌گذاری در زمینه‌های مختلف در راستای تکریم ارباب‌رجوع و کاهش سفرهای درون‌شهری و هزینه‌ها خدمات مناسبی به شهروندان ارائه می‌دهد.
مجید ثاقبی افزود: پروانه اشتغال، کنترل ظرفیت بازرسی گاز، آبفا، مسائل رفاهی، بایگانی دیجیتال، مکاتبات، آزمایش‌های ژئوتکنیک، مجریان ذی‌صلاح ، شورای انتظامی و تفکیک بر مبنای وب بیس و اتوماسیون در تمام استان انجام‌ می‌شود و تنها مختص به اراک نیست.
ثاقبی با اشاره به مزیت‌های این طرح گفت: در این طرح مشترک با شهرداری، علاوه بر کاهش رفت و آمدهای درون‌شهری و کاهش ارباب‌رجوع در شهرداری، زمان گزارش با شفافیت قابل رصد و پایش است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات