برگزاری جشنواره‌ی نوبهار خانواده در محدوده‌ی دریاچه جنگل قائم (عج)

برگزاری جشنواره‌ی نوبهار خانواده در محدوده‌ی دریاچه جنگل قائم(عج)

شهردار منطقه چهار کرمان، از برگزاری جشنواره‌ی نوبهار خانواده در محدوده‌ی دریاچه جنگل قائم(عج) با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و موسسه‌ی فرهنگی هنری شهیدحشمتی در ایام نوروز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، مهندس مومنی با اشاره به اینکه این جشنواره از ۲۷، اسفندماه سال‌جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۹۸، برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره شامل برگزاری فستیوال بادبادک‌ها با شعارمحوری تکریم خانواده و احترام به بزرگترها》است و همراه با جنگ‌های شبانه با حضور چهره‌های نام آشنای کشور از جمله (مسعودروشن پژوه و بهمن هاشمی) و هنرمندان مطرح استان برگزار می شود.
وی در ادامه برپایی نمایشگاه تولیدات صنایع دستی و آثار هنری و اهدای بیش از ۵۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی را از جمله برنامه‌های این جشنواره برشمرد.
مومنی افزود: همچنین فستیوال بادبادک‌ها از تاریخ سوم تا نهم فروردین ماه، هر روز در دو نوبت از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۰، برای علاقه‌مندان برگزار می‌گردد.
وی اجرای موسیقی محلی و سنتی به صورت سیار جنب دریاچه و سفره‌های هفت سین را از دیگر برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد.
مومنی تصریح کرد: هدف از برپایی این گونه برنامه‌ها، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و مسافران نوروزی و ایجاد سرزندگی در اماکن عمومی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات