۲۷ هزار واحد مسکن مهر پروانه ساختمانی گرفته‌اند

۲۷ هزار واحد مسکن مهر پروانه ساختمانی گرفته‌اند

www.BanaNews.irمدیرکل مسکن و شهرسازی لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون،۲۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت لرستان پروانه ساختمانی دریافت کرده‌اند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شهرام ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: در طرح مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت بیش از ۳۲ هزار قرارداد منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تسهیلات پرداخت شده در حوزه آماده‌سازی و ساخت مسکن مهر ۲۳۱ میلیارد تومان بوده است، افزود: این رقم توسط بانک‌های عامل تجارت، مسکن و ملی پرداخت شده است.

مدی کل مسکن و شهرسازی لرستان با بیان اینکه خدمات دولت نهم و دهم در تمام زمینه‌ها به ویژه مسکن مهر قابل تقدیر است، گفت: با طرح مسکن مهر در سطح کشور تحول عظیمی در بخش ساخت و ساز مسکن شهری و روستایی در سطح کشور و به طبع در استان لرستان ایجاد شده است.

مدیرکل مسکن وشهرسازی لرستان گفت: در مجموع از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون ۲۳ هزار واحد اتمام پی‌ریزی، ۱۶ هزار و ۸۰۰ واحد اتمام اسکلت، ۱۳ هزار و ۳۰۰ واحد اتمام سقف،۱۰ هزار و ۲۰ واحد اتمام سفت کاری و ۴ هزار و ۹۰۰واحد نازک کاری صورت گرفته است.

ملکی با بیان اینکه احداث واحدهای مسکن مهر در سطح لرستان روند قابل قبولی دارند، بیان داشت: در کوهدشت ۵۱۲ واحد، سلسله ۴۴۸ واحد، پلدختر ۶۲۴ واحد، دلفان ۵۰۰ واحد، ازنا ۶۵۸ واحد و ۷۶۰ واحد به نام مجتمع امام رضا (ع) در دست احداث است.

مدیرکل مسکن وشهرسازی لرستان با اشاره به اینکه روند پیشرفت مسکن مهر در این استان با حمایت شورای مسکن و پیگیری‌های استاندار لرستان مطلوب است، گفت: روند ساخت و ساز این واحدها به طور جد در حال انجام است.

 

    نظرات