نخستین جلسه بررسی بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری شاهین شهر برگزار شد

نخستین جلسه بررسی بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری شاهین شهر برگزار شد

نخستین جلسه بررسی بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری شاهین شهر با حضور شهردار ، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، معاونان و مدیران عامل سازمان های تابعه شهرداری شاهین شهر برگزار گردید.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این جلسه گفت : برای بررسی و تدوین بودجه برگزاری جلسات خاص لازم است و در این جلسات باید نقاط قوت و ضعف بررسی گردد تا نهایتاً راهکار مناسب برای تدوین یک بودجه واقعی صورت گیرد.
وی در ادامه تصریح نمود: امروز اگر بخواهیم در مدیریت شهری موفق باشیم باید مشارکت با شهروندان را بپذیریم و از نقطه نظرات آنان در برنامه ها استفاده نماییم.
عشقی خاطر نشان نمود: ما در برنامه پنج ساله شهرداری، شهر را با همه خصوصیات و معیارهای خود مدون نموده تا بر اساس آنها الگو و چشم انداز برنامه ها و اهداف را تعریف نماییم.
شهردار شاهین شهر اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در مسیر رشد و اعتلای شهر و خدمت به شهروندان ارجمند گام های استواری برداریم.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت بودجه شهرداری، امیدواریم این مهم براساس چشم اندازها تدوین گردد.
وی در ادامه افزود : بودجه شهرداری بر اساس نیازهای شهروندان و توسعه شهر تهیه خواهد شد و برای بررسی و تشریک مساعی بودجه از نخبگان مطرح شهر نیز استفاده خواهیم نمود.
ابراهیمی با تشکر از دست اندرکاران تهیه و تدوین بودجه شهرداری گفت: امیدواریم بودجه با یک الگو و سازوکار هدفمند و منطقی تهیه گردد تا شهروندان عزیز بتوانند از نتایج آن بهره مند گردند.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با همیکاری یکدیگر، یک بودجه واقعی و اساسی را تهیه و تنظیم نماییم.
وی در ادامه اظهار داشت: از کارکنان و کارگران خدوم شهرداری شاهین شهر که در شرایط سخت مالی تلاش و کوشش می نمایند ، قدردانی می نمایم.
گفتنی است در جلسه بررسی بودجه شهرداری شاهین شهر حاضران به ارائه پیشنهادهای خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات