جشنواره زمستانه حمایت از مشاغل خانگی در اصفهان برگزار می‌شود

جشنواره زمستانه حمایت از مشاغل خانگی در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: از روز ۲۰ تا ۲۹ دی ماه جشنواره زمستانه در راستای اجرای طرح حمایت از مشاغل خانگی و تولید کنندگان داخلی در مجاورت برج کاوه اصفهان برگزار می‌شود.

علی اصغر شاطوری اظهارکرد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره زمستانه، حمایت از مشاغل خانگی و تولیدکنندگان داخلی و ایجاد فروشگاه های بدون واسطه با چشم‌اندازی به منظور بسترسازی برای ارائه محصولات زنان سرپرست خانوار است.

وی با بیان اینکه جشنواره زمستانه به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه هفت شهرداری اصفهان در فضایی به وسعت یک‌هزار متر مربع برپا خواهد شد، افزود: در این جشنواره ۴۰ غرفه دایر می‌شود که ۲۰ غرفه آن به ارائه محصولات تولید داخل اختصاص یافته و دو غرفه متعلق به اقلیت‌های مذهبی شهر است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای بازدید از جشنواره زمستانه در تاریخ ۲۰ تا ۲۹ دی‌ماه سال جاری، همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به محل برگزاری این جشنواره واقع در پل چمران، رو به‌روی پایانه مسافربری کاوه، جنب برج کاوه مراجعه کنند.

وی در ادامه از برگزاری گردهمایی «مادر شاداب من» خبر داد و گفت: این گردهمایی به همت خانه سلامت وابسته به اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هفت شهرداری اصفهان روز پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه امسال راس ساعت ۹ صبح در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.

شاطوری تصریح کرد: این گردهمایی با حضور یکی از اساتید برجسته روانشناسی مورد تایید مرکز سلامت برگزار می‌شود و نقش حضور موثر زنان در جامعه و مادران شاداب در تربیت فرزند در  جامعه همچنین نقش مادران شاداب در خانواده های شاداب را مورد بررسی قرار می‌دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات