رویکرد این اداره کل کمک به شهرداری های کوچک در جهت ایجاد جنب و جوش در شهرها و بهبود سکونت در این منا...

رویکرد این اداره کل کمک به شهرداری های کوچک در جهت ایجاد جنب و جوش در شهرها و بهبود سکونت در این منا...

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان؛
رویکرد این اداره کل کمک به شهرداری های کوچک در جهت ایجاد جنب و جوش در شهرها و بهبود سکونت در این مناطق است
حمیدرضا امیرخانی طی سفر یکروزه به دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه وشهرسازی ، کمک به شهرداری های ضعیف و کوچک در جهت ایجاد جنب و جوش در این شهرها و بهبود سکونت در این مناطق را از جمله اهداف این اداره کل در سطح استان عنوان کرد .
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی اصفهان، با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی اصفهان و دکتر ابوالفضل ابوترابی نماینده شهرستان نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران این دو شهرستان در محل فرمانداری ، مسائل و مشکلات شهرستان های نجف آباد و تیران کرون در حوزه راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت .
حمید رضا امیرخانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان طی سفر یکروزه به این دو شهرستان، در این رابطه گفت : آنچه رویکرد اداره راه و شهرسازی است کمک به شهرداری های ضعیف و کوچک در جهت ایجاد جنب و جوش در این شهرها و بهبود سکونت در این مناطق است .
در نشست فرمانداری نجف آباد، طرح هادی روستای نهضت آباد و موضوع الحاق ۱۵.۵ هکتار الحاق به محدوده این طرح جهت احداث باغ و ویلا مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .
در ادامه در جلسه ای که در فرمانداری تیران و کرون تشکیل گردید ۲۷ مورد از مسائل این شهرستان که شامل بررسی اجرای روکش آسفالت باند دوم تیران- سامان ، باند دوم محور سه راهی سد به چادگان ، مطالعات محور روستایی قلعه موسی خان به هوره و محور روستای آبپونه به قلعه حوض در حوزه راه و چندین مورد تغییر کاربری اراضی در حوزه شهرسازی دردستور کار جلسه مورد بررسی قرار گرفت .
حمید رضا امیرخانی در خصوص مسایل حوزه راه شهرستان تیران و کرون گفت : کل موافقتنامه محورباند دوم تیران - سامان ۴۵ کیلومتر است که ۲۷.۵ کیلومتر آن در استان اصفهان واقع شده و از این مقدار دو کیلومتر ساخته شده و ۷ کیلومتر در دست اجرا است و تاکنون ۲۵ میلیارد ریال صرف زیرسازی و ۳۳ میلیارد ریال صرف روکش آسفالت شده که در صورت مساعد بودن شرایط آب وهوا، عملیات روکش آسفالت این مسیر انجام می شود.
این مقام مسئول در خصوص محور باند دوم سه راهی سد به چادگان و نیاز به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل گفت : طول کل این محور به طول ۲۰ کیلومتر است که ۹ کیلومتر آن در حوزه تیران قرار دارد و در این مسیر ۷ پل در محور تعریض و مطالعات طراحی و اولیه آن در حال انجام است که میزان اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال می باشد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات