پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه

پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه

شهردار پاوه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه پیشرفت فیزیکی آنها را مطلوب ارزیابی نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ علی‌محمد میری شهردار پاوه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری ضمن بیان اینکه نظارت بر روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها از جمله برنامه‌های کاری متداول است که به صورت منظم انجام می‌شود، عنوان نمود: خدمت رسانی به مردم و اجرای بدون توقف طرح های شهری در دستور کار شهرداری پاوه قرار دارد .

شهردار پاوه افزود: اکنون پروژه‌های شاخصی در دستور کار شهرداری قرار دارد که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، حمل و نقلی و زیرساختی شهر داشته باشد.

وی در حین بازدید از پروژه آمفی تئاتر روباز که در پارک آزادگان در حال احداث می‌باشد گفت: این آمفی‌تئاتر روباز نخستین آمفی‌تئاتر روباز در منطقه اورامانات با ظرفیت ۵۰۰ نفر می‌باشد و در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و پس از تکمیل مورد استفاده هنرمندان در زمینه‌های مختلف از جمله اجرای تئاتر خیابانی و اجرای مراسمات ملی- مذهبی، همایش‌ها و … قرار خواهد گرفت و می‌تواند بخشی از نیازهای جامعه فرهنگی و هنری شهرستان را تامین کند و گام مهمی در افزایش سرانه فضاهای فرهنگی به حساب آید.

شهردار پاوه در ادامه از فاز دوم پروژه همسان‌سازی پیاده‌روهای خیابان امام خمینی (ره) بازدید کرد و گفت: انجام این پروژه در این مسیر که از جمله پیاده‌روهای پر تردد می‌باشد، به دلیل وجود ناهمواری‌ها و شکستگی‌ها و کنده‌کاری‌های متعدد و تجاوز کوچه‌ها به پیاده‌رو و قطع مسیر عابرین پیاده که مشکلاتی را جهت تردد شهروندان مخصوصاً سالمندان، روشندلان و افراد کم توان به وجود آورده بود از جمله اقدامات مهمی بود که باید برای شهر پاوه انجام می‌شد و اکنون جهت تسریع در انجام آن از هر دو طرف به طور همزمان در حال انجام است.

وی همچنین از پروژه احداث معبر سواره‌رو جنب مرقد شیوخ عالیقدر خالصی بازدید و اظهار کرد: جا دارد در این مجال مجدداً از همراهی‌های ارزنده خاندان خالصی و شیانی و مریدان آن شیوخ بزرگوار در راستای احداث این معبر به نمایندگی از مردم شریف پاوه تشکر نموده و تقاضای همکاری و صعه صدر بیشتر نمایم. شهردار پاوه ادامه داد: این معبر با اتصال خیابان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی نقشی چشم‌گیر  در روان‌سازی ترافیک شهر و سهولت تردد شهروندان خواهد داشت و ان‌شاءا… روح آن شیوخ بزرگوار از ثواب این امر خیر بی‌نصیب نخواهد بود.

شهردار پاوه همچنین در جریان بازدید از پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان خانقاه گفت: این تقاطع یکی از نقاط حادثه‌خیز شهر بوده و اصلاح آن از آرزوهای دیرینه شهرداری و اهالی منطقه مذکور و سایر شهروندان بود و تمام تلاش ما بر این است که در کمترین زمان ممکن و در حد مقدور آن را به نتیجه برسانیم.

وی در مورد این پروژه افزود: ما محدودیت‌هایی در خصوص اجرای این پروژه داریم و نمی‌توانیم به صورتی که ایده‌آل است آن را انجام دهیم چراکه ملک همجوار معبر متعلق به شهرداری نیست و تا امروز امکان تملک آن فراهم نبوده است؛ با این وجود تمام تلاش خود را جهت انجام بهینه آن با وجود محدودیت و با امکانات موجود به کار خواهیم بست. وی تصریح نمود در اینجا مجدداً از مالک یا مالکان ملک مجاور معبر تقاضامندیم جهت رفاه حال شهروندان و فراهم شدن امکان انجام بهینه اصلاح هندسی تعامل لازم را با شهرداری در راستای تکمیل پروژه به عمل آورند و متعاقباً شهرداری نیز خود را موظف به انجام اقدامات لازم جهت جبران این همکاری خواهد دانست.

شهردار پاوه عنوان نمود: این شهرداری همزمان با انجام پروژه‌های مذکور در حال انجام طرح پله‌بندی مشارکتی کوچه‌های سطح شهر بوده که در آینده نزدیک گزارش جامعی از آن به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و صعه صدر شهروندان در رابطه با مزاحمت‌هایی که پروژه‌های در حال اجرای جهت تردد آنها به وجود آورده است، از آنان درخواست نمود با پرداخت به موقع عوارضات و حق و حقوق شهرداری ما را در انجام خدمات عمومی پشتیبانی و همراهی نمایند.


/ انتهای خبر / لینک اصل خبر در سایت شهرداری پاوه

    منبع خبر

    شهرداری پاوه

    شهرداری پاوه یک شهرداری در شهر پاوه می باشد

      نظرات