آماده سازی و نصب ماشین آلات کارخانه آسفالت شهرداری نمین

آماده سازی و نصب ماشین آلات کارخانه آسفالت شهرداری نمین

شهردار نمین گفت : ماشین آلات کارخانه تولید آسفالت شهرداری نمین خریداری شده و در حال نصب و آماده سازی است.

براتعلی شوقی در بازدید از مراحل نصب ماشین آلات کارخانه آسفالت که با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر نمین انجام شد با اعلام این خبر گفت : این کارخانه با مشارکت بخش خصوصی در حال راه اندازی بوده و مراحل پایانی خود را می گذراند.

وی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید ۱۶۰ تن آسفالت در ساعت را دارد افزود : تمامی دستگاههای نصب شده در این کارخانه ساخت شرکت مارتینی ایتالیا می باشد.

شهردار نمین در ادامه با اشاره به اینکه این کارخانه امکان تولید آسفالت ماسیتیک ، پلیمری ، رنگی و معمولی را دارد اظهار داشت :برای راه اندازی این کارخانه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و شهرداری نمین سرمایه گذاری انجام شده است.

شوقی افزود : با تلاشهای انجام شده طی روزهای آتی این کارخانه به مرحله تولید آزمایشی می رسد تا در صورت حصول نتایج مطلوب به بهره برداری کامل برسد.

وی گفت : با راه اندازی این کارخانه آسفالت، نیازمندی آسفالت شهرداری نمین در طول سال برای آسفالت معابر و خیابانهای شهری مرتفع می گردد.

گفتنی است این کارخانه در تیر ماه سال جاری با حضور رییس کل دادگستری استان ، دادستان اردبیل و امام جمعه و فرماندار شهرستان نمین کلنگ زنی شده بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری نمین

    منبع خبر

    شهرداری نمین

    شهرداری نمین یک شهرداری در شهر نمین می باشد

      نظرات