فروشگاه ابزار آلات صنعتی در آتش سوخت

فروشگاه ابزار آلات صنعتی در آتش سوخت

یک فروشگاه ابزار آلات صنعتی در ابتدای خیابان سعدی در اولین ساعات بامداد امروز و به هنگام تعطیلی آن آتش گرفت و خسارات زیادی ببار آمد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی بیان کرد:  رهگذران شب گذشته با دیدن خروج دود از میان درکرکره ای یک فروشگاه ابزار آلات صنعتی بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه سریعا آتش نشانان ایستگاه ۷ در ساعت ۳:۳۵ دقیقه بامداد امروز روانه خیابان سعدی ۱ شدند.

وی اظهار کرد:  آتش نشانان هنگامی که به محل حادثه رسیدند، دود و آتش از بین در کرکره ای و نیز هواکش یک باب مغازه ابزار آلات صنعتی به مساحت حدودا ۵۰ متر مربع خارج می شد.

ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به این که آتش سوزی به هنگام تعطیلی مغازه اتفاق افتاد، اضافه کرد: همزمان با رسیدن نیروهای آتش نشانی، مالک فروشگاه نیز در محل حاضرشد که آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز و ایمن کردن کامل محل، با رعایت نکات ایمنی،شروع به بریدن قفل مغازه کرده و در فروشگاه را باز کردند و سپس با استفاده از دستگاه تنفسی و یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش که در انتهای مغازه بود، رساندند و شعله های آتش را قبل از سرایت به قسمتهای دیگر مغازه مهار کردند.

وی ادامه داد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی و همچنین انجام لکه گیری بقایای آتش و جداسازی اجناس سوخته، لوازم سالم را به بیرون از مغازه انتقال دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی خاطرنشان شد: خوشبختانه در این حادثه با توجه به تعطیلی مغازه به کسی آسیبی نرسید ولی خسارات مالی بر جای ماند،آتش نشانان پس از ارایه توصیه های ایمنی و تحویل محل آتش سوزی به صاحب مغازه و نیروی انتظامی حاضر در محل به کار خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات