همایش اعضای کمیسیون های ماده صد شهرداری های استان اصفهان به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر برگزار گردید

همایش اعضای کمیسیون های ماده صد شهرداری های استان اصفهان به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر برگزار گردید

همایش اعضای کمیسیون های ماده صد شهرداری های استان اصفهان با حضور قضات دیوان عدالت اداری، نمایندگان وزارت کشور، نمایندگان قوه قضائیه، معاونت اداره کل دادگستری استان، برخی از فرمانداران و شهرداران استان و اعضای شوراهای اسلامی استان اصفهان به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در تالار شیخ بهایی برگزار گردید.
علی اصغر ذاکری هرندی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در این همایش ضمن عرض خیر مقدم به حاضران گفت: این همایش با هدف هماهنگی و تعامل بین کمیسیون ماده صد شهرداری ها با دیوان عدالت اداری که در برخی از موارد منجر به نقض آرا و بروز مشکلات برای کمیسیون ها می گردد، برگزار گردیده است.
وی در ادامه افزود: همایش اعضای کمیسیون های ماده صد شهرداری ها به دستور وزیر کشور در راستای هماهنگی بین وزارت کشور و قوه قضائیه صورت گرفته که خوشبختانه استانداری اصفهان این همایش را به صورت سریع و ویژه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر برگزار نمود.
ذاکری هرندی تصریح نمود: امیدواریم نتیجه این همایش اجرای دقیق قانون و رعایت حق و حقوق مردم عزیزمان در سراسر استان باشد.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان همچنین بر لزوم اجرای دقیق قوانین و دستورالعمل های کمیسیون ماده صد شهرداری ها توسط اعضای آن تاکید نمود.
علی اصغر ذاکری هرندی در پایان از میزبانی خوب شهرداری شاهین شهر در برگزاری این همایش تشکر و قدردانی نمود.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این همایش ضمن عرض خیر مقدم به حاضران و بیان تاریخچه و ویژگی های شاهین شهر گفت: شاهین شهر به دلیل مهاجر پذیر بودن دارای بالاترین نرخ رشد جمعیت در استان اصفهان است.
وی درادامه با اشاره به بودجه ۱۴۵ میلیارد تومانی شهرداری شاهین شهر در سال جاری گفت: این شهرداری با دارا بودن چهار سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، سیما،منظر و فضای سبز و مدیریت حمل و نقل، توانسته خدمات شایانی برای شهروندان فهیم شاهین شهر ارائه نماید.
عشقی تصریح نمود: خوشبختانه در تمام مناطق شاهین شهر زیرساخت های بسیار خوبی در نظر گرفته شده که شهروندان به راحتی می توانند از آنها استفاده نمایند.
شهردار شاهین شهر با بیان برخی از خدمات فرهنگی، عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری شاهین شهر به شهروندان شریف شهر گفت: شهرداری شاهین شهر دارای هشت فرهنگسرا و شش ورزشگاه است که شهروندان خصوصاً نوجوانان و جوانان از این امکانات به خوبی استفاده می نمایند.
شایان ذکر است در این همایش قضات دیوان عدالت اداری به سوالات اعضای کمیسیون ماده صد شهرداری های استان اصفهان پاسخ دادند.

گفتنی است فایل pdf پرسش و پاسخ اعضای کمیسیون های ماده صد شهرداری های استان اصفهان و قضات دیوان عدالت اداری برای آگاه سازی شهروندان، به زودی در همین سایت بارگذاری خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهین شهر

    منبع خبر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر

    شهرداری شاهین شهر یک شهرداری در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات