شرکت مهندسین پالود صنعت نیکان بعنوان یک شرکت فعال و پیشرو در زمینه تصفیه و انتقال آب و فاضلاب و تامین تجهیزات صنعت آب و فاضلاب در مسیر حصول اهداف عالی این کشور و سعادتمندی هموطنان عزیز میباشد.
نیاز به تکرار مکررات نیست و این مسئله اظهر من الشمس میباشد که یکی از بزرگترین مشکلات کشور عزیز ما ایران بحران کم آبی است . این بحران با رشد فزاینده جمعیت و نیز به لحاظ گسترش صنایع و زمینهای کشاورزی به یکی از دغدغه های اصلی جامعه و محققین عرصه محیط زیست کشور تبدیل شده است.ازسویی دیگر نیاز به استفاده مجدد پساب ،جلوگیری از هدر رفت آب ، دفع فاضلاب و تخلیه پساب به منابع پذیرنده در محیط زیست کشور، ما را بر آن داشت تا پاسخگوی این نیاز باشیم. یکی از قدم های اولیه برای رسیدن به این مقصود در راستای توسعه پایدار استفاده از تجهیزات نوین سازگار با دانش روز به همراه رعایت تمام استانداردهای زیست محیطی می باشد.تیم تحقیق و توسعه شرکت مهندسین پالود صنعت نیکان وظیفه تدوین راهکارهای جدید برای رسیدن به این مقصود را دارد.
در این عرصه صنعت در کشور های در حال توسعه که با سرعت در حال پیشرفت میباشند نمیتوان بدون درایت و اندوخته تجربه و دانش وارد بازار تجارت و رقابت شد و بقولی شخصیت حقیقی و حقوقی با ضمیر و فعل کذب به سرعت از گردانه کار و تجارت خارج میگردد. این شرکت با بهره گیری از مهندسان توانمند خود، بهترین روش ها و تکنولوژی در جهان را در طراحی و اجرای پروژه های تصفیه و انتقال آب و فاضلاب به کار میگیرد و با عزمی راسخ و اعتماد کامل به ذات اقدس الهی در این ورطه تلاش مینماید. این سکینه و آرامه پرسنل شرکت مهندسین پالود صنعت نیکان ناشی از شناخت و اطمینان به دریای بی کران لطف و مرحمت خداوند متعال میباشد.دانش روز و تجربه کار و همکاری در پروژه های بزرگ دو بال اصلی مهندسین پالود صنعت نیکان جهت دسترسی به اهداف عالی نیکان این شرکت است.
شرکت مهندسین پالود صنعت نیکان با بهره گیری از کارشناسان و مهندسان مجرب و متخصص آمادگی خود را در زمینه طراحی، اجرا ، بهره برداری ، آموزش و مشاوره درخصوص پروژه های تصفیه و انتقال آب و فاضلاب و نامین تجهیزات صنعت آب و فاضلاب اعلام میدارد.