خانه

بازاریابی دیجیتال، بهترین شیوه توسعه تجارت در عصر حاضر است. مقرون به صرفه و فوری!

پیشرفت های فن آوری و ظهور ابزارهای جدید و پیشرفته، سبک زندگی و کار را تغییر داده اند. بیشتر سفرهای کاری به سفرهای مجازی تبدیل شده است. بستر اینترنت، نقش ارتباط همه جانبه بین بنگاه های اقتصادی و افراد را بازی می کند.

بعد از سالهای رکود در صنعت ساختمان، اکنون فرصتی جدید برای آغاز حرکت و رشد و شکوفائی صنعت و تجارت ساختمان در حال ایجاد است. صنعت ساختمان،  دومین صنعت بزرگ کشور  و یکی از پر رونق ترین صنایع  و سوداور ترین کسب و کارها می باشد

سایت خانه دات کام (www.khane.com) بر اساس تجربیات سایتهای بزرگ تجارت الکترونیک B2B  دنیا، قصد دارد دریچه ای برای معرفی محصولات و شرکت های تولیدی مصالح و تجهیزات ساختمان در داخل و خارج کشور باشد.

KHANE از سال 1391با هدف  ایجاد یک سایت جامع برای آشنایی و خرید و فروش مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت یک ساختمان و تامین نیازهای خریداران و فروشندگان پایه گذاری شد . در سال 1394 با توجه به نیاز های تکنولوژی پیشرفته امروزی باز نویسی مجدد شد.

این امکان فراهم شده است تا هر شرکت تولیدی یا بازرگانی فعال در صنعت لوازم ساختمانی بتواند در سایت خانه، سایت اختصاصی خودش را به دو زبان فارسی و انگلیسی داشته باشد. محصولات خود را دسته بندی و همراه گالری عکس و معرفی کامل، ارائه نماید

سایت خانه با هدف جذب  مخاطبین خارج از ایران ، بخش انگلیسی سایت (en.khane.com) را به طور مستقل طراحی و برای جذب کاربر غیرفارسی زبان برنامه بازاریابی مستقلی را اجرا می نماید.

هر عضو سایت خانه، می تواند با سایر اعضا ارتباط برقرار کرده، توانمندی ها و تولیدات خود را برای بازدید کنندگان ارائه و شبکه مشتریان خود را گسترش دهد.

بخش جستجوی کالاها و شرکتهای سایت خانه، ضمن معرفی شرکتها، راه های ارتباطی و تماس با هر شرکت را نمایش داده  و سایت خانه هیچ نقش و سهمی به جز معرفی تولید کنندگان و خریداران به همدیگر برای خود قائل نیست.

مکانیزم اصلی فعالیت سایت، ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات و شرکتهای فعال در حوزه ساختمان است و با جذب مخاطبینی که نیاز به خرید و تامین لوازم ساختمانی دارند، ارتباط خریداران با فروشندگان با هزینه و زمان کمتر ایجاد می شود.

ما بر این باوریم که اینترنت شرکت های کوچک و بزرگ را قادر می سازد که با  اهرم نوآوری و فن آوری به رشد و رقابت موثرتر در اقتصاد داخلی و نیز جهانی دست یابند.

از کجا شروع کنید؟

ابتدا در سایت ثبت نام کنید.  مر حله بعد ایجاد بخش اختصاصی خودتان است. بعد از وارد نمودن اطلاعات اولیه کسب و کار خودتان، شما صاحب سایتی خواهید بود به دو زبان فارسی و انگلیسی در دو آدرس مستقل مثل:

نسخه فارسی:     yourname.khane.com

نسخه انگلیسی:    yourname.en.khane.com

اکنون نوبت تکمیل اطلاعات سایتتان است،  اطلاعات و تصاویر معرفی شرکت و محصولات را وارد سایت نمائید.

تعداد محصولات و دسته بندی آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد. همچنین صفحات مستقلی که در باره شرکت، معرفی مدیران، شعب و نمایندگی ها ایجاد می نمائید.

بعد از اینکه سایتتان اماده شد منتظر باشید تا کاربرانی که ما با تبلیغات وسیع به سمت سایت خانه هدایت می کنیم، سایت شما را ببینند، با شرکت شما آشنا شوند و برای ارتباط کاری با شما تماس بگیرند.