بنانیوز، اخبار صنعت ساختمان

پنج شنبه، ۳۰ شهریور، ۱۳۹۶ | Thursday, 21 September , 2017
بنر تبلیغاتی کاوش

روایت جالب از بازاریابی بنگاه‌های مسکن

کد خبر: 435 Print This Post
۱۴ آذر ۱۳۸۹ | ۰۸:۱۰

مشاوران املاک همیشه برای فروش ساختمان‌های ناب لحظه‌شماری می‌کنند. ساختمان‌های ناب املاکی هستند که مراحل تکمیلی ساخت را می‌گذرانند و شمارش معکوس برای فروش آنها آغاز شده است.

یک نمونه جالب از بازاریابی بنگاه‌های مسکن هفته گذشته در شهر جدید پرند رخ داد. در این شهر همه ساخت‌وسازها در قالب مسکن‌مهر انجام می‌شود و همه مشاوران املاک این منطقه از این موضوع خبر دارند. این ساخت‌وسازها همه دارای مشتری از قبل تعیین شده است؛ به این معنی که همه واحدهای مسکونی در حال ساخت دارای متقاضی است و این‌طور نیست که این واحدها ساخته شود و بعدا بنگاهی‌های منطقه برای فروش آن به دنبال مشتری بگردند. اما پنج‌شنبه گذشته زمانی‌که حدود ۱۰۰ نفر از اعضای تعاونی مسکن‌مهر داشتند وارد پروژه ۱۰۰۰ واحدی مسکونی‌مهر در فاز ۳ این شهر می‌شدند نگهبان از ورود یک مرد میانسال جلوگیری کرد. مدیر تعاونی با تصور اینکه آن مرد عضو تعاونی است علت ممانعت ورود او را از نگهبان جویا شد که در پاسخ شنید این مرد مشاور املاک است و هر روز تلاش می‌کند به طریقی وارد پروژه شود تا با دیدن شکل و شمایل و مساحت واحدها، بتواند قیمت فروش این واحدها را تعیین و به دنبال مشتری برای فروش آنها بگردد! نگهبان تاکید کرد: به همه مشاوران املاک منطقه درباره اینکه این واحدها نیازی به بازاریابی ندارند و همه صاحب دارند، اطلاع‌رسانی کرده‌ایم؛ اما همچنان برخی از آنها به دنبال خرید و فروش واحدهای مسکونی‌مهر هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تگرام اخبار عمران، معماری و شهرسازی نمایشگاه صنعت ساختمان انجمن بتن ایران انجمن تونل ایران انجمن مهندسی زلزله ایران انجمن مهندسی عمران ایران برنامه معماری سفید شبکه آموزش بنیاد معماری انقلاب اسلامی انتشار اخبار صنعت ساختمان جشنواره ملی معماری ایران سازمان غیر دولتی جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران ژورنالها و محلات علمی مهندسی عمران مسابقات سازه ماکارونی سازمان نظام مهندسی هم اندیشی ملی معماری اسلامی
برچسب‌ها