درباره بنانیوز

پایگاه خبری اخباربنا (BanaNews.ir) از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده است و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فعالیت می باشد. این پایگاه به صورت ترکیبی هم به رصد لحظه ای اخبار کلیه پایگاههای تخصصی مرتبط با حوزه صنعت ساختمان می پردازد و هم اخبار مهم عمران، معماری و شهرسازی را تهیه و منتشر می نماید.

از مهمترین خصوصیات این پایگاه، دسته بندی منطقه ای اخبار عمرانی است تا دست اندرکاران بتوانند وضعیت صنعت ساخت و ساز و همچنین فعالیتهای شهرداریها و ادارات شهرسازی و ... را در منطقه خود ملاحظه نمایند. اخباری که رصد می شوند بدون هیچ گونه تغییری و با لینک به منبع اصلی در پایگاه قرار میگیرند.

خدمات بنانیوز

پایگاه بنانیوز می تواند خدمات زیر را به شرکتهای فعال در حوزه صنعت ساختمان ارائه نماید:

۱. انتشار رپورتاژ آگهی

بنانیوز میتواند اخبار مهم شرکت شما را به صورت رپورتاژ آگهی منتشر نماید. هزینه هر رپورتاژ آگهی به صورت کامل به همراه تصاویر برابر ۴۰۰ هزار تومان است. این رپورتاژ به صورت دائمی بر روی بنانیوز باقی میماند. جهت اقدام به انتشار رپورتاژ در مورد شرکت یا سازمان خود میتوانید از طریق شماره واتس آپ 09128185036 اقدام نمایید.

۲. اضافه شدن شرکت شما به نمایشگاه صنعت ساختمان بنانیوز

شرکت شما میتواند در کنار سایر شرکتها در این دایرکتوری بزرگ قرار بگیرد. هزینه اضافه شدن شرکت شما به صورت دائمی به این دایرکتوری عظیم برابر ۶۵۰ هزار تومان است. فقط شرکتهای فعال در حوزه صنعت ساختمان اجازه حضور در جمع شرکتهای بنانیوز را دارند.

۳. نمایش بنر تبلیغاتی

نمایش و درج بنر اختصاصی در کلیه صفحات بنانیوز. هزینه های مربوطه در لینک زیر ارایه شده است: تبلیغات بنری در بنانیوز

۴. درج بک لینک برای بهبود سئو سایت شما

درج بک لینک به پایگاه اینترنتی شرکت یا کسب و کار شما جهت افزایش جایگاه در موتور جستجوی گوگل. هزینه درج لینک به سایت شرکت شما به مدت شش ماه به صورت لینک مستقیم برابر ۶۰۰ هزار تومان است.

در صورت تمایل به دریافت هر یک از خدمات فوق و هماهنگی جهت پرداخت لطفا درخواست خود را به شماره واتس آپ زیر ارسال فرمایید. این شماره فقط جهت امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی در بنانیوز است و برای ارتباط با شرکتها ما اطلاعاتی نداریم:
09128185036