مديرعامل توزيع برق اهواز تاكيد كرد:تامين برق مستمر و ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع برق اهواز، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، مدیران و معاونان حوزه  بهره برداری  این شرکت برگزار شد، ضرورت تامین برق مستمر و پایدار به ویژه در فصل گرم تابستان با بهره گیری از فناوریهای نوین و سامانه های نرم افزاری هوشمند مورد تاکید قرار گرفت.
محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این جلسه خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان را از مهمترین وظایف این شرکت برشمرد و تاکید کرد که لازم است تا با برنامه ریزی صحیح، استانداردسازی و مدیریت شبکه بتوانیم به رسالت و مسوولیت ذاتی خود عمل کنیم.
وی با تاکید بر این که پایداری شبکه مستلزم حرکت به سمت بهره گیری از نرم افزارهای جدید در جهت هوشمندسازی سیستمی است، خاطرنشان ساخت: کنترل پذیری و هوشمندسازی شبکه موجب ارتقای کیفیت خدمت رسانی می شود، از این رو باید در بخش های مختلف به ویژه ایمن سازی تجهیزات و آموزش ایمنی به نیروهای عملیاتی که سرمایه ی اصلی شرکت محسوب می شود، اقدامات مهمی انجام شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در ادامه براهمیت آراستگی شبکه برق در بخشهای فشار متوسط و فشار ضعیف تاکید کرد و افزودند: شبکه برق کلانشهر اهواز به دلیل قدمت زیاد جای کار زیادی دارد و ما موظفیم با تدوین برنامه های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت اقدامات اساسی انجام داده و نسبت به رفع سریع اشکالات آن اقدام کنیم.
فراتی همچنین گفت: از مهمترین ارکان شرکتهای توزیع برق که مستقیما با بخشهای مختلف جامعه ارتباط دارد، تاکید بر ارزش گذاری به نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص است که لازم است در این زمینه با اجرای برنامه های متنوع بتوانیم برای نیروی انسانی ایجاد انگیزه کنیم.
وی اضافه کرد: اقدام بعدی باید آماده سازی ماشین آلات مختص حوزه بهره برداری باشد چرا که ناوگان حمل و نقل مجهز نقش مهمی در پیشبرد کارها و برنامه ها دارد، ضمن آن که نباید از تعمیر و نگهداری صحیح و اصولی و استفاده درست از این تجهیزات نیز غافل شد.
فراتی همچنین تامین کالای باکیفیت و کافی به منظور پشتیبانی از شبکه را یکی از ارکان اساسی تامین برق مطمئن و پایدار دانست و تاکید کرد که لازم است با نظارت و آزمایش دقیق اقلام فنی  مربوطه جزو اولویتهای ما باشد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق اهواز در پایان براستقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی و سامانه نگهداشت شبکه و تجهیزات در این شرکت تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات