بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
مدیرکل نیروی کشش شرکت راهآهن گفت: داخل کابین لکوموتیوهای مسافری زیمنس به لحاظ به روز بودن و تکنولوژی بالاتر شرایط بهتری دارد، اما سن لکوموتیوهای باری و مانوری بالاست و بهخاطر محدودیتهای منابع مالی و محدودیتهای مختلف، همیشه اولویت با تعمیرات داخل موتور لکوموتیو بوده و زمانی که پولی تزریق میشده صرف این موضوعات میشده و معمولا به ظواهر و کابین لکوموتیو توجهی نشده بود.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات