اصلاح و بهينه سازي فيدر 20 كيلوولت دو مداره آوج - شهيد ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق استان قزوین، در مراسمی با حضور یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان، داداشی شهردار، کریمی بخشدار و مدیران محلی شهرستان آوج و جمعی از معاونین و مدیران برق استان، اقدام جهادی اصلاح و بهینه سازی فیدر ٢٠ کیلوولت دو مداره آوج و شهید آباد اجرایی شد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم با اشاره به مشخصات فنی طرح گفت: این طرح در محدوده پست ٦٣ کیلوولت آبگرم با شبکه ای به طول ١٠ کیلومتر و با توان نیروی انسانی ١٣ گروه نظارتی، ٢١ گروه عملیاتی به استعداد ٥٧ نفر نیروی فنی و ٩ نیروی نظارتی و ١٢ نیروی پشتیبان با بهره گیری از ٢٠ دستگاه خودرو و ١١ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل اجرا شده است.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این طرح را ١٠ میلیارد ریال اعلام کرد و در ادامه اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات و اصلاح شبکه در مناطق کم برخوردار و محروم از اولویتها و رویکردهای مدیریتی شرکت است.
وی یادآورشد: از آنجا که بدنبال توسعه متوازن هستیم نخستین اقدام جهادی در سال جاری را در شهر آوج کلید زدیم تا اصلاح شبکه را در مناطق دورافتاده و کم برخوردار هم اجرا کنیم و همه مناطق از امکانات مناسب برخوردار باشند.
اینانلو افزود: در ماه های آینده نیز این اقدامات جهادی تداوم خواهد داشت تا ضمن اصلاح شبکه و رفع ضعف ولتاژ نسبت به تامین برق پایدار اقدام شود.
سرپرست شرکت توزیع برق استان گفت: برای کاهش سرقت سیم های برق و کاهش خاموشیهای غیر مترقبه نیز اجرای طرح جایگزینی کابلهای خود نگهدار به جای سیم مسی را با جدیت دنبال می کنیم و به زودی جشن حذف سیم های مسی از شبکه های برق را در برخی شهرستانهای استان برگزار خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات