مديركل دفتر توسعه منابع انساني و امور اداري شركت ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، محمدجعفر عسگری با اشاره به ارزیابی صلاحیت حرفه ای کارکنان شرکتهای توزیع برق  در همه رده های کارشناسی و مدیریتی افزود: تبدیل وضعیت نیروها نیز در این شرکتها در حال پیگیری است، ارزیابی صلاحیت حرفه ای کارکنان در همه رده های کارشناسی و مدیریتی انجام می شود ، باید از همه ظرفیتهای قانون یدر راستای توسعه نیروی اسنانی و منابع موجود بهره گیری شود.
وی، ترویج استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را  نیازمند نیروی متخصص و کارآمد دانست و گفت: با تربیت و بهره مندی از چنین نیروهایی مشکل اصلی صنعت برق هم برطرف می شود.نبود نیروی متخصص و کارآمد در حرکت به سوی استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر مشکل اصلی صنعت برق در بسیاری از استانها است که با تدوین سند نیازسنجی نیروی انسانی این مشکلات برطرف خواهد شد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه مقاوم سازی صرفاً در مقاوم سازی فیزیکی محدود نمی شود ادامه داد: این اقدام در حوزه نیروی انسانی مهم تر از حوزه تأسیسات است، بحث آموزش نیروی انسانی و فرهنگ سازی در زمینه مقاوم سازی یک اولویت است و هر قدر به تعویق بیفتد، هزینه ها افزایش می یابد.
عسگری افزود: در کنار مقاوم سازی نیروی انسانی، مقاوم سازی پدافند غیرعامل اهمیت دارد. مولفه هایی که برای پدافند غیرعامل تعریف شده، پیشگیری از بحران و مقابله با آن و ایجاد آمادگی در افرادی است که احتمال دارد آسیب ببینند و در واقع به عنوان ایجاد زنگ خطر در مباحث مقاوم سازی نیز تعریف می شود.
محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان نیز در این نشست رویکردهای توسعه منابع انسانی را در جهت تامین و توزیع برق پایدار در استان هرمزگان عنوان کرد و با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزو ٥ شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است گفت: این رویکرد موجب شده تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ١١ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه ای در کشور داشته باشیم.
وی افزود: به همان میزان هم تاسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است ، شرایط اقلیمی استان  هرمزگان موجب افزایش هزینه های نگهداری شبکه برق شده است، این استان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری هزار کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.
وی از تامین و توزیع ٤٠٠ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و گفت : این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می شود و ٩ ماه از سال شرایط استان گرم است که ٥ ماه آن در اوج گرما قرار دارد.
در ادامه حضور مدیر کل منابع انسانی و امور اداری توانیر در استان هرمزگان ، میز خدمت و ملاقات عمومی محمدجعفر عسکری مدیر کل دفتر منابع انسانی و امور اداری توانیر برگزار شد.
عسگری با حضور در این میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با کارکنان این شرکت ملاقات و درخواست های آنها را پیگیری کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات